تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10231.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب محتواهای حاوی اطلاعات گمراه کننده و نادرست درباره واکسن کرونا را مسدود می‌کند

یوتیوب می‌گوید به عنوان بخشی از سیاست‌های خود درباره واکسن کرونا، تمام ویدیوهای حاوی اطلاعات غلط در مورد واکسن‌های کووید-۱۹ که مورد تایید مقامات بهداشت محلی یا سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته را از پلتفرم ...

یوتیوب می‌گوید به عنوان بخشی از سیاست‌های خود درباره واکسن کرونا، تمام ویدیوهای حاوی اطلاعات غلط در مورد واکسن‌های کووید-۱۹ که مورد تایید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - مقامات بهداشت محلی یا سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته را از پلتفرم خود مسدود کرده است.

در این اقدام یوتیوب، به عنوان مثال کاربران نباید ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که در آن‌ها ادعا شده، تزریق واکسن منجر به عوارض جانبی مزمن می‌شود. با این وجود، اعلام عوارض جانبی نادر که توسط مقامات - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - بهداشتی تایید شده مشکلی ندارد. کاربران همچنین نمی‌توانند در ویدیوهای خود نمی‌توانند محتوایی منفی در مورد واکسن منتشر کنند که نشان می‌دهد دریافت واکسن‌، باعث کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا نمی‌شود یا اطلاعات نادرست - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - در مورد واکسن‌های کرونا منتشر کنند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان

البته سیاست یوتیوب نیز شامل برخی استثنائات نیز می‌شود. به عنوان مثال اشاره کردن به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - سیاست‌های مربوط به واکسن، آزمایش‌های جدید واکسن و موفقیت‌ها یا شکست‌های مربوط به واکسن در گذشته همچنان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - قابل قبول است. کاربران همچنین می‌توانند درباره واکسن‌ها بحث علمی داشته باشند و نظرات شخصی خود را به اشتراک بگذارند، به شرطی که سابقه ارائه اطلاعات نادرست نداشته باشند و ویدیوی آن‌ها با سایر قوانین یوتیوب مطابقت داشته باشد.

یوتیوب به واشنگتن پست اعلام کرد که کانال‌های مرتبط با حامیان برجسته جبنش ضد واکسن را نیز حذف می‌کند. «مت هلپرین» نایب رئیس - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - اعتماد و امنیت جهانی یوتیوب گفت:

تدوین سیاست‌ها قوی زمان می‌برد. ما قصد داشتیم سیاستی را راه‌اندازی کنیم که جامع، قابل اجرا و سازگار باشد و همچنین چالش را به اندازه کافی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - برطرف کند.

علاوه بر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - یوتیوب، فیسبوک و توییتر نیز در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در بهار ۲۰۲۰ اطلاعات غلط مربوط به کووید-۱۹ را در پلتفرم‌های خود مسدود کردند. ادعا شده که یوتیوب بیش از ۱۳۰ هزار ویدیو را که از قوانین آن‌ها در مورد واکسن کرونا پیروی نکرده را حذف کرده است و در مجموع بیش از یک میلیون ویدیو حاوی اطلاعات غلط در مورد - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویروس کرونا حذف شده است.

در همین حال، فیسبوک نیز برای کاهش انتشار محتوای ضد واکسن - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - حداقل از سال ۲۰۱۹ تلاش‌های خود را آغاز کرده است و در ماه فوریه ارائه اطلاعات نادرست را به صورت رسمی ممنوع کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone