🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10224.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کارایا و ۱۰۰ استارتاپ روی «اینی‌فای» سرمایه‌گذاری کردند

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه کارآفرینی بهمن و 100 استارتاپ بر روی استارتاپ اینی‌فای سرمایه‌گذاری کردند. اینی‌فای پلتفرم خرید فروش برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی است. به کمک ...

گروه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه کارآفرینی بهمن و 100 استارتاپ بر روی استارتاپ اینی‌فای سرمایه‌گذاری کردند.

اینی‌فای پلتفرم خرید فروش برای کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در شبکه‌های اجتماعی است. به کمک این پلتفرم، خریداران می‌توانند بدون نصب هیچ اپلیکشینی، در همان شبکه اجتماعی به خرید امن بپردازند. صاحبین کسب‌و‌کار با عضویت رایگان در اینی‌فای می توانند نسبت به تعریف محصول خود اقدام کنند. در واقع اینی‌فای را می‌توان یک اپلیکیشن فروشگاه‌ساز دانست که یک سایت اینترنتی متصل به اینستاگرام برای فروشندگان کالا و خدمات فراهم می‌کند.

رشد چشم‌گیر استفاده از تلفن همراه در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - ایران، شرایط استفاده بهتر و بیشتر از امکانات موجود در فضای مجازی را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - برای کاربران فراهم کرده است. این استارتاپ نیز با طراحی، ساخت و بهبود نرم افزارهای مختلف، به دنبال این است امکان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - استفاده حرفه‌ای و سودمندتر از حضور کاربران به خصوص در شبکه های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - اجتماعی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - را میسر کند.

به گفته‌ «رضا قوامی‌‍پور» - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - مدیر اجرایی کارایا، این نخستین سرمایه‌گذاری کارایا در سال 1400 است. بر اساس برنامه‌ پیش‌بینی شده قرار است سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا تا پایان سال بر روی حداقل دو استارتاپ دیگر نیز سرمایه‌گذاری کنند.

«مرتضی دهقان‌پور»، بنیان‌گذار استارتاپ اینی‌فای بود که با اعضای تیم خود در کارخانه نوآوری شیراز مستقر هستند. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - آن‌ها قصد دارند پس از جذب سرمایه تمرکز اصلی خود را روی توسعه بازار و محصول استارتاپی خود قرار دهند.

با سرمایه‌گذاری روی اینی‌فای، تعداد استارتاپ‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر فراهان استان مرکزی - حاضر در سبد سرمایه‌گذاری کارایا به 12 عدد رسیده است. کارایا برنامه دارد تا در سال 1400 روی استارتاپ‌های دیگری نیز که در مراحل بذری هستند سرمایه‌گذاری کند.

اعضای کارایا، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش (Angel Investor) و کارآفرینان با تجربه هستند که علاوه بر سرمایه‌ نقدی، سرمایه‌ هوشمند (Smart Money) را نیز در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند تا با هدایت و راهبری، تیم‌ها را به نقطه‌ قابل قبولی برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone