تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10257.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

«گوگل» پرجستجوترین کلمه در موتور جستجوی «بینگ» است

گوگل در جریان دادگاه تجدیدنظر برای دفاع از اتهام سواستفاده از موقعیتش در بازار، اعلام کرد پرسرچ‌ترین عبارت در موتور جستجوی بینگ متعلق به مایکروسافت نیز کلمه «گوگل» است! اتحادیه اروپا گوگل را متهم کرده ...

گوگل در جریان دادگاه تجدیدنظر برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - دفاع از اتهام سواستفاده از موقعیتش در - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - بازار، اعلام کرد پرسرچ‌ترین عبارت در موتور جستجوی بینگ متعلق به مایکروسافت نیز کلمه «گوگل» است!

اتحادیه اروپا گوگل را متهم کرده که از موفقیت سیستم عامل اندروید در بازار موبایل سواستفاده کرده تا گوگل را به عنوان موتور جستجوی - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - پیش‌فرض دستگاه تبدیل کند و به همین دلیل برای این شرکت جریمه‌ای ۵ میلیارد دلاری درنظر گرفته - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - است.

گوگل در جریان دادگاه - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - تجدیدنظر مربوط جریمه ۵ میلیارد دلاری اعلام کرد پرسرچ‌ترین کلمه در موتور جستجوی متعلق به مایکروسافت یعنی «بینگ»، عبارت «گوگل» است که نشان می‌دهد کاربران موتور جستجوی بینگ، بیش از هر عبارت دیگری، سرویس رقیب را جستجو می‌کنند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران

با این وجود گوگل ادعا می‌کند سرویس آن‌ها به سادگی محبوب‌ترین است. «آلفونسو لامادرید» وکیل این شرکت در دادگاه عمومی اتحادیه - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - اروپا گفت:

ما شواهدی ارائه کرده‌ایم که نشان می‌دهد رایج‌ترین واژه جستجو شده در موتور جستجو بینگ، «گوگل» است. خود مردم گوگل را انتخاب می‌کنند و دلیل آن اجبار نیست.

آمار منتشر شده از سوی «SEO Ahrefs» نشان می‌دهد، «گوگل» اصلی‌ترین عبارت جستجو شده در بینگ و سراسر جهان است. پس از گوگل عبارات دیگری مانند یوتیوب، فیسبوک، جیمیل - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - و - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - آمازون نیز دیده می‌شود. اگر داده‌های ارائه شده را به کاربران ایالت متحده محدود کنیم، گوگل رتبه سوم بیشترین عبارات جستجو شده را دارد. همچنین نکته قابل توجه واژه «Bing» است که در رتبه دهم لیست جهانی دیده می‌شود.

البته بخش زیادی از این موضوع به دلیل انتخاب پیش‌فرض‌ها است. موتور جستجوی بینگ هم اکنون در مرورگر مایکروسافت اج به صورت پیش‌فرض استفاده می‌شود اما کاربران می‌توانند آن را به گوگل تغییر دهند. همچنین گوگل با الگوریتم‌های خود مرور اینترنت - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - و جستجو عبارات را بسیار ساده‌تر کرده است.

او در ادامه عنوان می‌کند که طبق اطلاعات مشخص شده، ۹۵ درصد - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - از کاربران اینترنت گوگل - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - را به موتورهای جستجو رقیب ترجیح می‌دهند. با این حال کمیسر رقابت اتحادیه اروپا، اعتقاد دارد که گوگل تولیدکنندگان موبایل را مجبور کرده تا موتور جستجوی خود و مرورگر وب کروم را از پیش روی دستگاه‌های خود نصب کنند. باید دید دادگاه انحصارطلبانه گوگل به چه صورت - تعمیرات یخچال بکو در شهر قائمشهر استان مازندران - پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلباد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
یکی از مشکلات شایعی که در یخچال بکو RFNE320L23X وجود دارد، عدم خنک کردن یا خنک نکردن به درستی محفظه های داخلی است. این مشکل معمولا به دلیل یکی از چند عامل ایجاد می شود، مانند شکست دستگاه فن خنک کننده، مشکل در فشار گاز مواد خنک کننده یا پر شدن داخل یخچال با یخ یا آب نشسته است.

برای تعمیر این مشکل، به نجار الهی یا تعمیرکاران ماهر و مجربی که در قائمشهر محلیت بربری فعالیت دارند، مراجعه کنید. آنها با تجربه و تخصص خود می توانند در کمترین زمان ممکن برای شما آن را تعمیر کنند. لهجه شمال ایران در این منطقه بربری بسیار رواج دارد و تعمیرکاران نیز در اکثر موارد با این لهجه صحبت می کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone