تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10260.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

اخیرا یکی از نشریه‌های کره جنوبی گزارشی منتشر کرده بود که سامسونگ رویداد معرفی گلکسی S21 FE را لغو کرده است. با این وجود در میان شایعات مختلفی که درباره عدم عرضه این موبایل شنیده ...

اخیرا یکی از نشریه‌های کره جنوبی گزارشی منتشر کرده بود که سامسونگ رویداد معرفی گلکسی S21 FE را لغو کرده است. با این وجود در میان شایعات مختلفی که درباره عدم عرضه این موبایل شنیده می‌شود، این گوشی هوشمند جنجالی، در پایگاه داده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است.

مستندات ارائه شده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - از سوی FFC مشخصات گوشی منتسب به گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990E را نشان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌دهد که به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - نسخه دارای پردازنده اگزینوس این گوش است. نسخه اسنپدراگون این گوشی در ماه‌های گذشته تاییدیه FCC را دریافت کرده بود.

اسناد ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی S21 FE توسط سامسونگ تولید شده و در بازه زمانی بین ۲ شهریور تا ۹ شهریور مورد آزمایش قرار گرفته است. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - اطلاعات بیشتر این گزارش نشان می‌دهد که در جعبه دستگاه نیز احتمالا باید منتظر هدفون، کابل شارژر و شارژ ۲۵ واتی با شماره مدل EP-TA800 باشیم.

تاکنون گزارش‌هایی در مورد عدم معرفی و عرضه گلکسی S21 FE به دلیل مشکل کمبود جهانی تراشه منتشر شده است ولی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - با این وجود گواهی FCC - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - خبر از عرضه آن می‌دهد.

همچنین گزارش دیگری اخیرا عنوان کرده بود که سامسونگ تمام صفحات پشتیبانی گوشی آینده خود را حذف کرده است. در حالی که به زمان عرضه گلکسی S21 FE نزدیک می‌شویم، غول فناوری کره‌ای صفحه پشتیبانی دستگاهی با شماره مدل SM-G990B را در برخی وب‌سایت‌های رسمی خود در کشورهایی مانند هنگ کنگ، سنگاپور و آفریقای جنوبی حذف کرد.

گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده ادعا دارند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - این گوشی به همراه نمایشگر ۶.۴ اینچی S-AMOLED با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸، تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. از نظر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر زرندیه استان مرکزی - دوربین نیز سامسونگ می‌تواند گوشی خو را به دوبین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ماژول دوربین سه‌گانه تشکیل شده از سه سنسور ۱۲، (اصلی با OIS)۱۲ (فوق عریض) و ۸ (تله‎‌فوتو) مگاپیکسلی مجهز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone