🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19913.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های میان رده و اقتصادی وان پلاس با قیمت زیر ۲۵۰ دلار در راهند

وان پلاس اخیرا گوشی میان رده نورد را معرفی کرده، با این حال می‌خواهد سهم بیشتری در بازار داشته باشد. در همین راستا در آینده از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدیدی رونمایی خواهد کرد. ظاهرا ...

وان پلاس اخیرا گوشی میان رده نورد را معرفی کرده، با این حال می‌خواهد سهم بیشتری در بازار داشته باشد. در همین راستا در آینده از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدیدی رونمایی خواهد کرد.

ظاهرا وان پلاس می‌خواهد در بخش گوشی‌های میان رده و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - اقتصادی با برندهایی مانند شیائومی، ریلمی و سامسونگ رقابت کند. اخیرا افشاگری با حساب توییتری «Chun» اطلاعات جدیدی درباره گوشی میان رده جدید این کمپانی چینی منتشر کرده است.

طبق گفته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - این افشاگر، وان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - پلاس برای این محصول خود چیپست اسنپدراگون ۶۶۲/۶۶۵ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - درنظر می‌گیرد و اواخر ماه آینده میلادی آن را معرفی می‌کند. از آنجایی که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - این پردازنده از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، انتظار می‌رود تنها در کشور هند به فروش برسد. احتمالا این محصول قیمتی در محدوده ۲۱۳ تا ۲۴۰ دلار داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان

یک حساب توییتری دیگر به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - نام «The Tech Guy» درباره گوشی اقتصادی این برند اطلاعاتی منتشر کرده. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ مجهز خواهد شد که عملکرد پایینتری در مقایسه با پردازنده‌های سری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - اسنپدراگون ۶۰۰ کوالکام دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - محصول منتشر نشده، با این حال با توجه به چیپست مورد استفاده، می‌توان به عدم پشتیبانی از شبکه 5G و قیمت کمتر از ۲۵۰ دلار آن پی برد.

وان پلاس نزدیک به یک ماه پیش پس از چندین سال از یک گوشی میان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - رده با نام نورد رونمایی کرد. این گوشی هوشمند قیمت بسیار کمتری نسبت به گوشی‌های سری وان پلاس ۸ دارد، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - با این حال همچنان از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - ۶.۴۴ اینچی ۹۰ هرتزی مجهز شده و دارای چیپیست اسنپدراگون 765G با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین اصلی چهارگانه است. وان پلاس نورد در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد که بالاترین مدل آن به ۱۲ گیگابایت رم و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر اسالم استان گیلان - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قیمتی برابر ۴۹۹ یورو دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone