🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19906.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

این اشتباهات حین استفاده از کامپیوتر را نباید تکرار کنید

در دنیای کامپیوتر راه‌های زیادی برای انجام دادن یک پروسه ساده وجود دارد. معمولا ما به روشی رو می‌آوریم که به صورت پیش‌فرض در ذهنمان قرار دارد. کمتر پیش می‌آید بتوانیم روشی جدید پیدا کنیم ...

در دنیای کامپیوتر راه‌های زیادی برای انجام دادن یک پروسه ساده وجود دارد. معمولا ما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - به روشی رو می‌آوریم که به صورت پیش‌فرض در ذهنمان قرار دارد. کمتر پیش می‌آید بتوانیم روشی جدید پیدا کنیم و اکثر مواقع اصلا دنبال این نیستیم تا عادت‌های اشباهمان را تصحیح کنیم. در این ویدیو می‌خواهیم سراغ اشتباهات رایج کامپیوتری برویم که کاربران معمولا مرتکب می‌شوند و آن‌ها را اصلاح می‌کنیم.

یکی از تصورات اشتباه درخصوص کاربرانی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند این است که Shutdown کردن ویندوز در روند بستن اپلیکیشن‌ها موثرتر از ری‌استارت کردن است. جالب است بدانید قابلیت Fast Startup ویندوز 10 برخی از فعالیت‌های شما را پیش از شات‌داون شدن ذخیره می‌کند. به محض روشن کردن دوباره سیستم، این دسته فعالیت‌ها از سر گرفته می‌شوند تا کاربر بتواند با سرعت بیشتری کارهایش را پیش ببرد. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - درچنین مواقعی، استفاده از گزینه ری‌استارت می‌تواند گزینه بهتری برای بالا بردن سرعت سیستم محسوب شود.

بسیاری از برنامه‌هایی که روی سیستممان نصب می‌کنیم دارای بخش‌های اضافه‌ای هستند که داشتنشان کاملا غیرضروری است. به همین خاطر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - بهتر است در پروسه نصب کردن برنامه‌ها حتما به گزینه‌هایی که از شما اجازه نصب Add-Onها و برنامه‌های ثانویه را می‌خواهند توجه کنید. از طرفی حین استفاده از ویندوز 10 بهتر است به منوی استارت توجه ویژه‌ای کنید. قابلیت‌های شخصی‌سازی گسترده این قسمت از ویندوز 10 به کاربران اجازه می‌دهد دیگر به دسکتاپ و شورت‌کات برنامه‌ها نیازی نداشته باشند.

انکریپت کردن (Encrypt) فایل‌ها یا درایوهای ویندوز برای افرادی که معمولا لپتاپشان را همراه دارند ضروری است. انکریپت کردن از فایل‌ها و درایو شما برابر دزدیده شدن اطلاعات محافظت می‌کند. برای این کار می‌توانید از قابلیت پیش‌فرض ویندوز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - 10 Professional به اسم Bitlocker استفاده کنید. اگر پیش‌نیاز سخت‌افزاری مورد نیاز وجود داشته باشد می‌توانید از Device Encryption نیز استفاده کنید. برای چک کردن پیش‌نیاز سخت‌افزاری کافی است به System Information مراجعه و سپس توضیحات قسمت Device Encryption Support را بررسی کنید.

اگر از دیر بالا آمدن ویندوزتان ناراضی هستید وارد Task Manager و سپس قسمت Startup شوید. در این قسمت می‌توانید لیست برنامه‌هایی که حین بالا آمدن ویندوز فعالند را مشاهده کنید. برنامه‌ای که Impact یا تاثیرش High یا زیاد بود را پیدا کنید و آن را Disable کنید. برنامه‌های متوقف شده دیگر با بالا آمدن ویندوزتان فعال نمی‌شوند و سرعت سیستمتان را کاهش نمی‌دهند.

درنهایت اینکه سعی کنید از سیستم‌عامل‌هایی که مایکروسافت اعلام کرده دیگر از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند استفاده نکنید. عدم ارائه به روز رسانی برای سیستم عامل بدین معنیست که حفره‌های امنیتی و مشکلات موجود برطرف نخواهند شد. درنتیجه شما از نظر امنیت در خطر هستید و اگر با مشکلی مواجه شوید، مستقیما مجبور به عوض کردن ویندوزتان می‌شوید. به همین خاطر نسخه‌های ویندوز که هم‌اکنون می‌توانید استفاده کنید ویندوز 8 و 10 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - محسوب می‌شوند.

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص اشتباهات رایج کامپیوتری را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone