🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19905.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی پد شارژ ایرپاور نقطه ضعف آنرا آشکار می‌کند [تماشا کنید]

ایرپاور شارژر بی‌سیمی بود که کاربران اپل مدت‌ها منتظر آن ماندند اما هرگز بدستشان نرسید و حالا ویدیویی از کالبدشکافی آن منتشر شده که ساختار جالب درون این گجت را به تصویر می‌کشد. ایرپاور در ...

ایرپاور شارژر بی‌سیمی بود که کاربران اپل مدت‌ها منتظر آن ماندند اما هرگز بدستشان نرسید و حالا ویدیویی از کالبدشکافی آن منتشر شده که ساختار جالب درون این گجت را به تصویر می‌کشد.

ایرپاور در سال ۲۰۱۷ معرفی شد اما بدون آنکه رنگ بازار را به خود ببیند دو سال بعد و در سال ۲۰۱۹ برای همیشه کنار گذاشته شد. هر چند دلیل لغو پروژه ایرپاور رسما اعلام نشد اما ظاهرا این پد شارژ بی‌سیم نتوانسته با استانداردهای سخت‌گیرانه اپل تطابق پیدا کند و با مشکل داغ شدن بیش از حد دست به گریبان بوده است.

اخیرا یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام «Mr. White» و نام کاربری «laobaiTD» تصاویری از کالبدشکافی این پد شارژ را در توییتر منتشر کرده. تصاویر مذکور از ویدیویی استخراج شده که در پلتفرم ویدیویی چینی Bilibili منتشر شده بودند.  هرچند نمی‌توان صحت تصاویر را تایید کرد اما پد مذکور از نظر ابعاد، طراحی و ظاهر شباهت کاملی به ایرپاور دارد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر  داراب استان فارس

آنچه که در کالبدشکافی جلب توجه می‌کند بوردی است که شامل چندین سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم است که در ساختاری جالب کنار هم قرار گرفته‌اند. بورد دیگر هم مملو از تعداد زیادی چیپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - است. هدف از تعبیه این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - تعداد زیاد چیپ شارژ همزمان آیفون، ایرپاد و اپل واچ است که کمپانی کوپرتینویی مانور زیادی روی آن می‌داد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر  داراب استان فارس

این قابلیت اما در نهایت به نقطه ضعف ایرپاور تبدیل شد چرا که پیچیدگی طراحی آن باعث کاهش پایداری و افزایش حرارت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - می‌شد. دیگر پدهای شارژ هم بی سیم نیز چندین کویل دارند اما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - تعداد و پیچیدگی آنها به مراتب کمتر است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر  داراب استان فارس

از زمان لغو ایرپاور شایعات بسیاری در مورد توسعه یک شارژر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - بی‌سیم دیگر توسط اپل به گوش می‌رسد. سال گذشته مینگ-چی کو پیش بینی کرده بود که اپل در نیمه اول ۲۰۲۰ مدلی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - کوچکتر از ایرپاور را معرفی خواهد کرد که البته محقق نشد و باید دید اپل برای رویداد ماه آینده چه خوابی دیده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر داراب استان فارس - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوب چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یک سوالی دارم شما دانشگاه داراب اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در دانشگاه شهر داراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone