🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19909.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حمایت مایکروسافت از اپیک گیمز: اقدامات اپل به صنعت گیم لطمه می‌زند

تنش‌ها میان اپل و اپیک گیمز تمامی ندارند و حالا مایکروسافت از سازنده بازی فورتنایت برای دسترسی به کیت توسعه‌دهنده اپل حمایت کرده است. اپل می‌خواهد دسترسی اپیک گیمز به موتور آنریل را قطع کند ...

تنش‌ها میان اپل و اپیک گیمز تمامی ندارند و حالا مایکروسافت از سازنده بازی فورتنایت برای دسترسی به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - کیت توسعه‌دهنده اپل حمایت کرده است.

اپل می‌خواهد دسترسی اپیک گیمز به موتور آنریل را قطع کند و این سازنده بازی از دادگاه درخواست کرده تا زمانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - که پرونده در جریان است، این غول فناوری آمریکایی اجازه چنین کاری نداشته باشد. اپل در پاسخ به این درخواست تاکید کرده که سیاست‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - اعلام شده قبلی را اجرا خواهد کرد. عدم دسترسی اپیک گیمز به ابزارهای توسعه‌دهنده، واکنش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان یعنی مایکروسافت را در پی داشته است.

مدیر کل مایکروسافت در زمینه توسعه دهندگان شخص ثالث ایکس باکس، «کوین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - گمیل» ادعا کرده که موتور آنریل اپیک یک فناوری ضروری برای صنعت بازی‌ محسوب می‌شود و عدم دسترسی اپیک به آن در سیستم عامل iOS و Mac، مایکروسافت و سایر سازندگان بازی را از این موتور محروم می‌کند. این موضوع برای سازندگانی که هم اکنون در حال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - ساخت بازی با استفاده از این موتور هستند، می‌تواند خطرناک باشد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان

به گفته گمیل، شرکت‌ها سه گزینه پیش روی خود دارند: به توسعه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - بازی ادامه دهند، پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - محصولات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - اپل را متوقف کنند یا اینکه بطور کامل توسعه بازی را متوقف کنند. این اقدام اپل به ضرر بازی‌های کنونی نیز خواهد بود چرا که گیمرها به ویژگی‌های جدید و آپدیت‌های امنیتی دسترسی پیدا نمی‌کنند و باگ‌ها نیز رفع نخواهند شد.

مایکروسافت در اظهارنامه خود که در آن از اپیک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - پشتیبانی کرده است. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - پس از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - قطع دسترسی به موتور، امکان برطرف کردن مشکلات بازی وجود نخواهد داشت و همچنین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - پشتیبانی از بازی‌های محبوبی مانند «فورتزا» مایکروسافت نیز قطع خواهد شد.

مدیر ایکس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - باکس، «فیل اسپنسر» نیز در حساب توییتری خود به پشتیبانی از دسترسی اپیک به SDK اپل اشاره و اعلام کرده اطمینان از دسترسی اپیک به جدیدترین فناوری‌های اپل یک اقدام مناسب برای جامعه توسعه‌دهندگان بازی و همچنین گیمرها محسوب می‌شود.

نزدیک به دو هفته پیش اپیک گیمز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - امکان پرداخت مستقیم را به بازی محبوب فورتنایت اضافه کرد که نتیجه آن، حذف این محصول از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی بود. اپیک از اپل و گوگل شکایت کرد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - و سازنده آیفون نیز این کمپانی را به قطع دسترسی به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خرمدره استان زنجان - ابزارهای توسعه‌دهنده و موتور آنریل تهدید کرد و همچنین اقدام اپیک را مشابه سرقت دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام و عرض ادب روزتون بخیر یه سوال داشتم ر وستای قلعه حسینیه خرمدره طرح تعویض کولر گازی هایسنس قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در ر وستای قلعه حسینیه شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone