🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19910.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

زیان هنگفت شرکت‌های آمریکایی ترامپ را از تحریم کامل وی‌چت منصرف می‌کند؟

دولت آمریکا با درک عواقب نامطلوب تحریم وی‌چت برای شرکت‌های آمریکایی به دنبال ممنوعیت بخشی از کسب و کار این پیام رسان است. دولت ترامپ اواسط ماه گذشته با صدور فرمانی هرگونه مراوده مالی با ...

دولت آمریکا با درک عواقب نامطلوب تحریم وی‌چت برای شرکت‌های آمریکایی به دنبال ممنوعیت بخشی از کسب و کار این پیام رسان است.

دولت ترامپ اواسط ماه گذشته با صدور فرمانی هرگونه مراوده مالی با «تنسنت»، کمپانی مالک وی‌چت را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - که مربوط به این پیام‌رسان باشد تحریم کرد. وی‌چت در چین محبوبیت بسیار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - بالایی دارد و یک پیام‌رسان ساده محسوب نمی‌شود در واقع وی‌چت برای چینی‌ها حکم سیستم عاملی را دارد که از آن به عنوان شبکه‌ای اجتماعی، جایگزینی برای ایمیل، پلتفرمی جهت پرداخت، مدیریت حساب‌های بانکی و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - بسیاری موارد دیگر استفاده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - می‌شود.

از اینرو دستور مذکور نگرانی بسیار زیادی را برای اپل در پی داشت چرا که این شرکت میلیون‌‌ها مشتری در چین دارد و ممنوع شدن وی‌چت می‌توانست ضربه مهلکی به آنها بزند که بر اساس برخی برآوردها به ۲۵ میلیارد دلار در سال می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل

حالا اما ظاهرا دولت ترامپ با درک اثر فاجعه بار این تصمیم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - بر شرکت‌‌های فناوری، گیمینگ، ارتباطات و دیگر صنایع آمریکایی از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده است. بر اساس گزارشی از بلومبرگ مقامات بلندپایه کاخ سفید به اپل و چند شرکت دیگر اطمینان داده‌اند که همچنان امکان کار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - با وی‌چت در چین را خواهند داشت.

به گفته منابع آگاه هدف مسئولان دولتی تحریم آن بخش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - از وی‌چت است که به شرکت‌های آمریکایی ضرری نمی‌زند. این روش احتمالا در کنار جلوگیری از دانلود این اپ در آمریکا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - به شرکت‌هایی مثل اپل اجازه می‌دهد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - آنرا در نسخه چینی اپ استور به مشتریان خود ارائه کنند. هرچند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - این روش از تحریم کلی بهتر است اما کماکان مانع برقراری ارتباط مشتریان چینی و آمریکایی از طریق - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - وی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - چت می‌شود مگر اینکه اپ را قبل از تحریم دانلود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - کرده باشند.

علی رغم بالا گرفتن گمانه‌زنی‌ها در این باره اپل، وزارت خزانه‌داری آمریکا و تنست از اظهار نظر درباره آن خودداری کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone