🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32472.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل به سازگاری هرچه بیشتر آیفون های بعدی با لنزهای گیره ای اشاره دارد

یکی از ویژگی های نسبتاً مهم گوشی های اپل که مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می کند، تنوع بالای لوازم جانبی برای آنهاست. شرکت سازنده نیز با توجه به این موضوع، اخیراً پتنتی ...

یکی از ویژگی های نسبتاً - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - مهم گوشی های اپل که مشتریان زیادی را به سوی خود جلب می کند، تنوع بالای لوازم جانبی برای آنهاست. شرکت سازنده نیز با توجه به این موضوع، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - اخیراً پتنتی را به ثبت رسانده که از سازگاری هرچه بیشتر آیفون های بعدی با لنزهای گیره - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - ای موجود در بازار حکایت دارد.

بر اساس توضیحات موجود در پتنت مورد بحث، در صورت استفاده از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - لنزهای گیره ای برای آیفون های بعدی اپل، دوربین گوشی به صورت خودکار عدم هم راستایی مرکز لنز جانبی با لنز اصلی دستگاه را تشخیص داده و این ناهماهنگی را اصلاح - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران

فناوری مذکور که «سیستم دوربین تطبیق پذیر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - با لنزهای جانبی» نام دارد، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - پس از تشخیص اتصال لنز گیره ای به دستگاه، داده های به دست آمده از دوربین را بررسی کرده و با استفاده از یک عملگر مکانیکی یا اپتیکال، سنسور دستگاه را با لنز جانبی هم محور می کند.

فناوری جدید با استفاده از یک عملگر مکانیکی یا اپتیکال، سنسور دستگاه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - را با لنز جانبی هم محور می کند

لازم به ذکر است که تکنولوژی جدید اپل برای حصول بهترین نتیجه، داده هایی مانند وضوح تصویر، روشنایی نسبی، اعوجاج، ابیراهی رنگی، اشباع رنگ، بزرگنمایی، انحنای میدان و مواردی از این دست را مورد بررسی قرار می دهد. نتیجه آنالیز داده های مورد اشاره اطلاعات کافی را برای نوع تنظیمات مورد نیاز فراهم می کند که شامل جا به جایی سنسور اصلی در چهار جهت اصلی (میلیمتری)، تغییر زاویه حسگر دوربین و یا دور و نزدیک کردن آن به لنز جانبی خواهد بود.

گفتنی است اپل درخواست ثبت پتنت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - مورد بحث با کد «US10,031,312» را تابستان سال 2016 برای اداره پتنت ایالات متحده ارسال کرده و به تازگی حق استفاده از آن را دریافت نموده است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندرانتعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندرانتعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone