🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32478.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از پرداخت جریمه 773 میلیون دلاری در تایوان معاف شد

کمپانی کوالکام که چند هفته پیش در خرید شرکت هلندی «NXP» ناکام ماند و مجبور به پرداخت جریمه 2 میلیارد دلاری شد، حال خبر می دهد که توانسته در کشور تایوان از پرداخت جریمه 773 ...

کمپانی کوالکام که چند هفته پیش در خرید شرکت هلندی «NXP» ناکام ماند و مجبور به پرداخت جریمه 2 میلیارد دلاری شد، حال خبر می دهد که توانسته در کشور تایوان از پرداخت جریمه 773 میلیون دلاری بگریزد.

تولیدکننده چیپ آمریکایی پاییز گذشته در کشور تایوان به دلیل سیاست های انحصارگرایانه به پرداخت 773 میلیون دلار جریمه محکوم شده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود که طی همکاری با کمیسیون تجارت عادلانه تایوان (TFTC)، به شرط سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری در این کشور، از پرداخت جریمه معاف خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان

البته مبلغ 93 میلیون دلار که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیش از این توسط کوالکام پرداخت شده بود، به عنوان ضمانت نزد تایوانی ها باقی خواهد ماند تا کمپانی آمریکایی طی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - پنج سال آینده، سرمایه گذاری خود را تکمیل نماید.

کوالکام به جای پرداخت جریمه، مبلغ مورد نظر را در تایوان سرمایه گذاری می کند

توافق مذکور از این جهت مورد توجه سرمایه گذاران کوالکام قرار دارد که حالا به جای از دست رفتن کامل نزدیک به 800 میلیون دلار سرمایه، این مبلغ صرف توسعه استارتاپ ها، دانشگاه ها، صنایع کوچک، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - صنعت نیم رساناها و فناوری 5G خواهد شد که در نهایت بازگشت مادی و معنوی قابل توجهی برای کمپانی خواهد داشت.

از سوی دیگر توافق جدید به کوالکام اجازه می دهد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - سیاست های قیمتی قبلی خود را (که موجب بروز دعواهای قانونی زیادی در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - سراسر دنیا شده) ادامه دهد که این امر، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - موجب کسب حداکثر سود ممکن از بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که درگیری قانونی کوالکام با اپل همچنان ادامه دارد و این شرکت به دلیل مطالبه مبالغ گزاف، از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو به پرداخت 1 میلیارد دلار غرامت محکوم شده که این پرونده در حال رسیدگی است.

در کنار پرونده اپل، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا نیز به دلیل سوء استفاده از رهبری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازار و اتخاذ سیاست های ضد رقابتی، کوالکام را تحت پیگرد قانونی قرار داده. این در حالی است که اتحادیه اروپا هم به دلایل مشابه، کمپانی مذکور را به پرداخت 1.23 میلیارد دلار جریمه (نزدیک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان - به 5 درصد کل درآمد شرکت در سال 2017) محکوم کرده است.

درگیری حقوقی اپل و کوالکام احتمالاً در 2018 پایان می یابد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلپایگان استان اصفهان -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone