🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32473.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی از ساعتی هوشمند برای کودکان رونمایی کرد

جدیدترین محصول شیائومی ساعتی هوشمند است که با تمرکز بر کودکان طراحی شده. این گجت که Mi Bunny Watch 3 نام دارد از یک اسلات نانو سیم بهره برده و با شبکه 4G سازگاری دارد. این ...

جدیدترین محصول - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - شیائومی ساعتی هوشمند است که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - با تمرکز بر کودکان طراحی شده. این گجت که Mi Bunny Watch 3 نام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - دارد از یک اسلات نانو سیم بهره برده و با شبکه 4G سازگاری دارد.

این ساعت هوشمند به لطف دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۳۰ درجه ای و اپلیکیشنی ویژه قابلیت شناسایی گیاهان مختلف - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - را دارد که در آشنایی کودکان با طبیعت موثر خواهد بود. البته دوربین به صورت مجزا هم قابلیت تصویربرداری با رزولوشن HD را دارد.

نمایشگر ۱.۴۱ اینچی Bunny - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - Watch 3 از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل و پنل امولد بهره برده و روی آن شیشه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - محافظ ۲.۵ بعدی گوریلا گلس قرار گرفته است. علاوه بر این برای فراهم کردن حفاظت هرچه بیشتر نمایشگر با گوریلا گلس ۳ پوشیده شده است.تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندرانGPS داخلی این ساعت نیز به والدین کمک می کند تا مکان هایی که کودک در آنجا حضور داشته را ردیابی نموده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری نمایند. از دیگر قابلیت های Mi - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - Bunny Watch 3 می توان به رهگیری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - فعالیت های فیزیکی، دستیار هوشمند برای پخش موزیک، آلارم، بازی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - و غیره اشاره کرد.

شیائومی ظرفیت واقعی باتری این ساعت را اعلام نکرده، با این حال مدعی شده که انرژی لازم برای ۳۰ ساعت را تامین کرده و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سرخرود استان مازندران - در عرض ۵۰ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد. پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IPX7 باعث شده این گجت در برابر نفوذ آب تا عمق اندک مقاوم باشد.

بند پلاستیکی Mi Bunny Watch 3 با ابعاد ۴۳ در ۲۲۰ در  ۱۵ میلیمتر از مواد بهداشتی ساخته شده که برای پوست دست حساسیتی به همراه ندارند. وزن کل ساعت نیز تنها ۵۱ گرم است که برای کودکان مناسب به نظر می رسد.

کمپانی سازنده در حال حاضر این ساعت هوشمند را با قیمت ۵۹۹ یوان چین، معادل ۹۰ دلار در رنگ های آبی و صورتی عرضه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone