🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32477.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلی از اپلیکیشن‌های ماینینگ ارز رمزپایه پاکسازی می‌شود

ماه گذشته اپل از تصمیم خود برای مسدود کردن اپلیکیشن‌های مرتبط با ماینینگ ارز رمزپایه پرده برداشت و حالا نوبت به گوگل رسیده که با چنین برنامه‌هایی مبارزه کند. در همین راستا، غول موتورهای جستجو ...

ماه گذشته اپل از تصمیم خود برای مسدود کردن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اپلیکیشن‌های مرتبط با ماینینگ ارز رمزپایه پرده برداشت و حالا نوبت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به گوگل رسیده که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با چنین برنامه‌هایی مبارزه کند. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در همین راستا، غول موتورهای جستجو قوانین لازم‌ الاجرا برای توسعه‌دهندگان فروشگاه گوگل پلی را به‌روزرسانی کرده است.

با مطالعه قوانین جدید به فهرست بلندبالایی از قابلیت‌ها بر می‌خورید که در صورت وجود در یک اپلیکیشن، منجر به اخراج آن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از گوگل پلی خواهند شد. طبیعتا در صورت وجود کوچک‌ترین شواهدی از ماینینگ ارزهای دیجیتالی در یک اپلیکیشن، دیگر آن محصول نمی‌تواند روی فروشگاه گوگل حضور داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

همانطور که می‌دانید، ماینینگ (یا به فارسی معدن‌کاوی) ارزهای رمزپایه نیازمند حل معادلات پیچیده ریاضی است که شاید بدون اطلاع و رضایت کاربر تمام قدرت سخت‌افزاری یک دیوایس هوشمند را به اشغال خود درآورد.

اما برنامه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گوگل فراتر از مبارزه با اپلیکیشن‌های ماینینگ هم خواهد رفت. مطابق قوانین جدید، اپلیکیشن‌هایی که محتوای جنسی و نامناسب به کودکان ارائه می‌کنند هم در دسته محصولات ممنوع قرار گرفته و در جا پاک خواهند شد. همچنین با برنامه‌هایی که تصاویر کودک‌آزاری را اشاعه می‌دهند نیز برخورد مشابهی می‌شود.

با این قوانین جدید، دایره اپلیکیشن‌های ممنوع در گوگل پلی گسترده‌تر از همیشه شده و قرار است که به شکل جدی‌تری با آن‌ها مبارزه شود. اگر می‌خواهید از فهرست طویل و دراز محصولات ممنوع در گوگل پلی مطلع شوید، می‌توانید همین حالا به مرکز سیاست‌های توسعه‌دهندگان گوگل مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone