🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32470.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل کروم با راهکاری هوشمندانه جلوی باز شدن تب‌های اضافی را می‌گیرد

اگر هنگام مرور وب سهوا وبسایتی را باز کردید که قبلا در تب‌های پس‌زمینه‌تان باز بوده، نگران نباشید. شما تنها کسی نیستید که به این فراموشی دچار می‌شود. گوگل مدت‌هاست که در مرورگر کروم فلگی ...

اگر هنگام مرور وب سهوا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - وبسایتی را باز کردید که قبلا در تب‌های پس‌زمینه‌تان باز بوده، نگران نباشید. شما تنها کسی نیستید که به این فراموشی دچار می‌شود. گوگل مدت‌هاست که در مرورگر کروم فلگی تعبیه کرده که می‌تواند جلوی این موضوع را بگیرد.

به لطف این فلگ، وقتی می‌خواهید یک وبسایت تکراری را در مرورگر باز کنید عبارت 'Switch to this tab' در نوار آدرس کروم نقش می‌بندد. در این صورت دیگر تب جدیدی باز نمی‌کنید و مستقیما به تبی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - که قبلا باز بوده بر می‌گردید. طبیعتا نتیجه این کار هم مصرف کمتر رم و عملکرد بهتر مرورگر خواهد بود.

احتمال دارد که تا امروز متوجه وجود این فلگ نشده باشید. با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - وارد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - کردن (chrome://flags/#omnibox-tab-switch-suggestions) در نوار آدرس مرورگر، می‌توانید به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - این فلگ دسترسی پیدا کرده و آن را فعال نمایید و از مزایایش بهره ببرید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران

البته مشکل کوچکی هم وجود دارد. فلگ 'Switch to this tab' در صورت فعال شدن، اجازه باز کردن تب دوم از یک وبسایت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - را به شما نخواهد داد. در واقع وظیفه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - اصلی این فلگ جلوگیری از باز کردن تب‌های دوم از یک وبسایت است و حتی اگر بخواهید هم نمی‌‌گذارد این کار را انجام بدهید.

با این وجود، نسخه جدید این فلگ که در کانال‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - Dev و Canary گوگل کروم منتشر شده، این محدودیت را از میان برداشته. بدین صورت که علاوه بر گزینه 'Switch to this tab'، گزینه 'enter' هم به نوار آدرس اضافه شده تا برای باز شدن تب دوم از یک وبسایت جای انتخاب داشته باشید.

فلگی که از آن صحبت کردیم، هم‌اکنون در کانال‌های Dev و Canary گوگل کروم فعال است و هنوز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر گلوگاه استان مازندران - به نسخه پایدار مرورگر راه نیافته. اما در صورت دریافت بازخوردهای خوب، می‌توان انتظار داشت که در آپدیت‌های بعدی شاهد ارائه آن برای عموم کاربران این مرورگر نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone