تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35325.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گمانه زنی ها در خصوص قیمت نهایی آیفون های ۲۰۱۸ اپل

پیش بینی شده که آیفون های ۲۰۱۸ اپل در سه مدل جدید، نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از راه برسند. طبق شنیده ها هر سه این آیفون ها در بالای نمایشگر خود دارای بریدگی بوده و ...

پیش بینی شده که آیفون های ۲۰۱۸ اپل در سه مدل جدید، نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از راه برسند. طبق شنیده ها هر سه این آیفون ها در بالای نمایشگر خود دارای بریدگی بوده و از فناوری اسکن سه بعدی Face ID برخوردار خواهند بود. اما قیمت نهایی این موبایل های جدید اپل چقدر تعیین می شود؟

قبل از قیمت اما بد نیست به نامگذاری احتمالی گجت های مورد بحث بپردازیم. گرچه از کمپانی ساکن کوپرتینو هیچ گونه غافلگیری تازه ای بعید نیست، اما اگر همه چیز طبق - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - پیش بینی ها پیش رود سه محصول جدید به ترتیبت ارزان قیمت بودن آیفون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - 9، آیفون X (مدل ۲۰۱۸) و آیفون X پلاس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - نام خواهند داشت.

حال به تفاوت های این سه مدل بپردازیم. همان طور که گفتیم آیفون 9 ارزانترین موبایل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - تازه وارد اپل خواهد بود. محصولی با یک نمایشگر ۶.۱ اینچی و تنها مدلی که همچنان با پنل LCD روانه بازار خواهد شد. ضمناً این محصول مورد بحث تنها موبایلی جدید از اپل خواهد بود که از یک سنسور دوربین در بدنه پشتی خود بهره خواهد برد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران

گرچه آیفون 9 از برخی ویژگی ها محروم است، اما احتمالاً قیمت پایه ۷۰۰ دلاری آن (مشابه آیفون 8) بسیاری از کاربران را راضی خواهد کرد. تازه شنیده شده این محصول به مانند آیفون 5C از رنگ های متنوع و شادی برخوردار می شود.

حال به آیفون X (مدل ۲۰۱۸) می رسیم. نسخه به روز شده آیفون X امسال با سخت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - افزار داخلی جدید و چند قابلیت تازه از راه می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - رسد. خبر خوب این که این بهبودها به احتمال قریب به یقین با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری این محصول همراه خواهد شد تا جا برای ورود پادشاهی جدید باز شود.

اگر شنیده های پیشین را باور کنیم، می بایست انتظار ورود یک آیفون با نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED را در شهریور امسال داشته باشیم. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - فبلتی با سخت افزاری قدرتمند و البته قیمت ۱۰۰۰ دلاری. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - آیفون X پلاس پادشاه جدید موبایل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - های هوشمند ساخت اپل خواهد بود. قیمت گذاری احتمالی سایر آیفون ها را نیز در جدول زیر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - مشاهده می کنید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران

دو آیفون X جدید تنها موبایل هایی از اپل خواهند بود که در سال جاری با نمایشگر AMOLED و قابلیت ثبت تصاویر در «حالت پرتره» عرضه می شوند. امیدواریم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چالوس استان مازندران - که صحیح نباشند، اما شایعاتی نیز وجود دارد که می گویند اپل قصد دارد مرز روانی ۱۰۰۰ دلاری برای قیمت گذاری آیفون های ۲۰۱۸ را بشکند. در آن صورت جدول بالا نیز به شکل ناراحت کننده ای دستخوش تغییر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone