تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13144.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ژاپن با کمک دستگاه‌های فروش خودکار از افراد بیشتری تست کرونا می‌گیرد

ژاپن از نظر تعداد دستگاه‌های فروش خودکار (Vending Machines) در هر شهر احتمالا در صدر رده‌بندی جهانی قرار دارد. این کشور حالا می‌خواهد از ۴.۱ میلیون دستگاه فروش خودکار خود به شکلی موثر برای مبارزه ...

ژاپن از نظر تعداد دستگاه‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - فروش خودکار (Vending Machines) در هر شهر احتمالا در صدر رده‌بندی جهانی قرار دارد. این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - کشور حالا می‌خواهد از ۴.۱ میلیون دستگاه فروش خودکار خود به شکلی موثر برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا استفاده و از طریق این دستگاه‌ها کیت تست سریع کرونا را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - به دست مردم برساند.

انتظار می‌رود که این اقدام تعداد تست‌های PCR روزانه ژاپن را از مرز ۴۰ هزار فراتر ببرد. از این طریق می‌توان نیروهای انسانی را به کارهای مهم‌تری اختصاص داد تا مقابله بهتری با همه‌گیری ویروس کرونا صورت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - بگیرد.

شهروندان ژاپن تا پیش از طرح ایده استفاده از دستگاه‌های فروش خودکار صرفا از طریق شرکت‌های درمانی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - خصوصی می‌توانستند به روش جایگزینی برای دادن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - تست کرونا فکر کنند. ولی حالا این دستگاه‌ها قرار است به فروش کیت‌های تست کرونا مشغول - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - شوند و عملا از تجمع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - افراد در نزدیکی مراکز درمانی دولتی و خصوصی جلوگیری کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر  داراب استان فارس

این ایده اولین بار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - توسط «هیدکی تاکمورا»، رئیس کلینیک گوش، حلق و بینی شهر تاکنوکو، اجرا شد. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - این کلینیک تا این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - لحظه هفت دستگاه فروش خودکار را در مناطق مختلفی از توکیو، پایتخت ژاپن، نصب کرده است. به گفته تاکمورا، آمار انجام تست کرونا در این کشور بسیار پایین بود و نمی‌شد تصویری حقیقی از شدت همه‌گیری کووید-۱۹ داشت. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - این مسئله بر اقدامات لازم برای بازگرداندن شرایط به حالت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - عادی هم اثر گذاشته بود.

ایده استفاده از دستگاه‌های فروش خودکار در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - مراحل اولیه آزمایشی بسیار موفق بوده و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است. گزارش‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - حاکی از آن است که برخی از این دستگاه‌ها به فاصله کوتاهی باید با کیت‌های تازه تجدید می‌شدند چون شهروندان به سرعت کیت‌ها را می‌خریدند تا آزمایش PCR بدهند. علی‌رغم محبوبیت دستگاه‌های فروش خودکار، موج جدید همه‌گیری در ژاپن باعث اخلال در فرآیند توزیع این محصولات شده است.

شهروندان در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - این روش کیت تست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - ویروس کرونا را با قیمتی در حدود ۴۰ دلار از دستگاه‌ها خریداری می‌کنند و با نمونه‌برداری از بزاق دهان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر داراب استان فارس - خود آن را به آزمایشگاه‌ها می‌فرستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone