🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19041.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

درآمد AMD در سال مالی ۲۰۲۰ با رشد ۴۵ درصدی به ۹.۷ میلیارد دلار رسید

به گفته کمپانی «AMD» درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ این شرکت با ۵۳ درصد افزایش به ۳.۲۴ میلیارد دلار و درآمد سال مالی ۲۰۲۰ این شرکت با افزایش ۴۵ درصدی به ۹.۷۶ میلیارد دلار رسید. AMD این ...

به گفته کمپانی «AMD» درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ این شرکت با ۵۳ درصد افزایش به ۳.۲۴ میلیارد دلار و درآمد سال مالی ۲۰۲۰ این شرکت با افزایش ۴۵ درصدی به ۹.۷۶ میلیارد دلار رسید.

AMD این روزها با تمام توان مشغول کار و پیشرفت است؛ علاوه بر اینکه پایه و اساس پلی‌استیشن و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - ایکس‌باکس‌های جدید از قطعات ای‌ام‌دی تشکیل شده، سی‌پی‌یو‌های دسکتاپ بسیار قدرتمندی دارد، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - در عملکرد پردازنده‌های گرافیکی تقریبا در کنار انویدیا قرار گرفته و با پردازنده‌ی Ryzen 5000 و پردازشگر گرافیکی RDNA - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - 2 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - اینتل را در حوزه‌ لپ‌تاپ‌ها به چالش کشیده است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، این سازنده تراشه ضمن اعلام عملکرد مالی خود در سه ماه آخر و تمام سال ۲۰۲۰ آن‌ها را با عملکرد مالی سال گذشته مقایسه کرده است:

  • ۳.۲ میلیارد دلار درآمد در سه ماه اخیر، ۵۳ درصد بیشتر از ۲.۱ میلیارد دلار در سه ماه آخر سال گذشته
  • ۱.۷۸ میلیارد دلار سود در سه ماه اخیر ، ۹۴۸ درصد بیشتر از ۱۷۰ میلیون دلار سه ماه آخر سال گذشته
  • ۹.۷۶ میلیارد دلار درآمد در سال گذشته، ۴۵ درصد بیشتر از ۶.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹
  • ۲.۴۹ میلیارد دلار سود در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - سال گذشته، ۶۳۰ درصد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - بیشتر از ۳۴۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹

«لیسا سو» مدیر عامل شرکت AMD اعلام کرد که عرضه کارت‌های جدید Radeon 6000 در بین پردازنده‌های گرافیکی گیمینگی که پیش از این حدود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر گیلان استان گیلان - قیمت ۵۴۹ دلار داشتند سه برابر افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone