🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36423.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اریک اشمیت در مورد تهدید هوش مصنوعی: ایلان ماسک کاملاً اشتباه می کند

ایلان ماسک بارها از نگرانی خود در مورد تهدید هوش مصنوعی گفته. او حتی چندی قبل مدعی شده بود که هوش مصنوعی می تواند به ایجاد ربات های دیکتاتوری منجر شود که بشریت را برای همیشه ...

ایلان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - ماسک بارها از نگرانی خود در مورد تهدید هوش مصنوعی گفته. او حتی چندی قبل مدعی شده بود که هوش مصنوعی می تواند به ایجاد ربات های دیکتاتوری منجر شود که بشریت را برای همیشه تحت سلطه خود درآورند. البته نظر اریک اشمیت در مورد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - هوش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - مصنوعی کاملا متفاوت است و اعتقاد دارد که نگرانی های ایلان ماسک در مورد تهدید هوش مصنوعی بیهوده است.

در کنفرانس Viva Tech 2018 که اخیراً در پاریس برگزاری شده، از اریک اشمیت، مدیر اجرایی سابق گوگل درخواست شده بود به نظری که پیش از این ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس اکس و تسلا در مورد تهدیدات بالقوه هوش مصنوعی داده بود، پاسخ دهد. کنفرانس مورد بحث فرصتی است برای ملاقات مدیران استارتاپ ها با رهبران مطرح دنیای فناوری. اشمیت در پاسخ و در مورد ایلان ماسک دقیقاً از «کاملاً اشتباه» - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - استفاده کرده بود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان

او در ادامه تشریح کرده بود که چگونه ماسک مزایایی که هوش مصنوعی می تواند در اختیار ما بگذارد را درک نمی کند. به عقیده اشمیت هوش مصنوعی می تواند «هر انسانی» را هوشمند تر کند. او می گوید که این مقوله می تواند به انسان ها کمک کند که زندگی طولانی تری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - داشته باشند و کمتر رنج بکشند. این مقوله هر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - شهروندی را هوشمند تر می کند و به اقتصاد و سیستم های اجتماعی کمک می نماید.

اشمیت برای افرادی که نگران تهدید هوش مصنوعی هستند، تلفن را مثال می زند. او معتقد است که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - نباید از توسعه تلفن (یا حتی اینترنت) به این منظور که شاید پتانسیل سوء استفاده توسط افراد شرور را دارند، دست می کشیدیم.

با این حال اشمیت نیز در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - مورد تهدید هوش مصنوعی به نگرانی هایی در مورد سوء استفاده از آن اذعان می کند ولی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - اعتقاد دارد که مزایای غافلگیر کننده آن نسبت به نگرانی ها برتری دارند.

ایلان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر چناران استان خراسان - ماسک پیشتر در بیان نگرانی های خود اعلام کرده بود که باید پیش از اینکه تهدید هوش مصنوعی به واقعیت بدل شود، برای کنترل آن قوانینی وضع گردد.

 

تماشا کنید: پلان؛ هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone