🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19895.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جایزه ویژه همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت‌های اعتباری خاموش

همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیم‌کارت‌های خاموش و غیرفعالی که بیش از سه ماه از عدم کارکرد آنها می‌گذرد، ...

همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیم‌کارت‌های خاموش و غیرفعالی که بیش از سه ماه از عدم کارکرد آنها می‌گذرد، در صورت روشن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - نشدن و فعال نشدن آنها بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت. به بیانی ساده‌تر سیم‌کارت‌هایی که بیش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - از ۳ ماه خاموش بودند، مالکیت‌شان از دست صاحبین فعلی آنها خارج خواهد شد و امکان فروش مجدد همان سیم کارت با همان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - شماره به شخص دیگری برای همراه اول میسر خواهد بود.

همراه اول برای تشویق کاربرانی که سیم‌کارت‌های خاموشی در چند ماه اخیر داشته‌اند، ضمن اعلام هشدارهایی که پیش از این از سوی اپراتور اول منتشر شده بود، جایزه‌ای نیز برای این دسته از مشترکین خود در نظر گرفته است. بر اساس آنچه همراه اول اعلام کرده، مشترکین این اپراتور با روشن کردن سیم کارت اعتباری غیرفعال خود (سیم کارتی که بیش از سه ماه خاموش بوده است) - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند. همراه اول جزییات این جایزه را هنوز مشخص نکرده ولی آنطور که به نظر می‌رسد، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - این جایزه حول محور ویژگی‌های ارتباطاتی نظیر بسته‌های مکالمه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - و اینترنت و یا شارژ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - اعتباری خواهد بود.

همراه اول در بیانیه اخیر خود تاکید کرده دریافت جایزه پس - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - از روشن کردن سیم کارت با شماره گیری کد دستوری «ستاره - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - ١٠ ستاره ٣٣٢ مربع» امکان پذیر خواهد بود.

گفتنیست برای استعلام تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شخص شما در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - شبکه سیار کشور ثبت شده می‌توانید از راهکار ساده‌ای که وزارت ارتباطات از طریق بستر پیامک میسر ساخته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - ارسال شماره ملی خود به سرشماره 3000150 فهرست سیم‌کارتهای به نام خودتان را دریافت کنید و در صورت داشتن سیم کارت همراه اولی که آن را فراموش کرده بودید، از طریق پشتیبانی این اپراتور، نسبت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - به فعالسازی سیم‌کارت خود اقدام نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرهام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** کولر گازی توشیبا RAS-24EKH-AR شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone