🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19892.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

Lightmatter از پردازنده اپتیکال برای نسل آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت Lightmatter پردازنده فوتونیک هوش مصنوعی خود را معرفی کرد. پردازنده اپتیکال یک شتاب‌دهنده برای نسل آینده هوش مصنوعی است که از نور برای رایانش و انتقال داده استفاده می‌کند. استفاده از نوع برای رایانش ...

شرکت Lightmatter پردازنده فوتونیک هوش مصنوعی خود را معرفی کرد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - پردازنده اپتیکال یک شتاب‌دهنده برای نسل آینده هوش مصنوعی است که از نور برای رایانش و انتقال - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - داده استفاده می‌کند.

استفاده از نوع برای رایانش و ارتباطات درون چیپ، حرارت تولیدی را کاهش می‌دهد که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - نتیجه چنین رویکردی کمتر شدن مصرف انرژی و همچنین بهبود سرعت است. به گفته این شرکت از سال ۲۰۱۰ تا به امروز، حجم قدرت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - محاسباتی مورد نیاز برای آموزش الگوریتم هوش مصنوعی ۵ برابر نرخ قانون مور افزایش پیدا کرده که تقریبا ۲ برابر افزایش به ازای هر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - سه ماه و نیم محسوب می‌شود.

پردازنده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - Lightmatter نیاز رو به افزایش برای محاسبات نسل آینده الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برطرف خواهد کرد. پکیج تراشه استک سه بعدی حاوی بیش از یک میلیارد ترانزیستور FinFET، ده‌ها هزار - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - واحد محاسباتی فوتونیک و صدها مبدل ثبت تنظیمات داده است. پردازنده فوتونیک این شرکت از فریمورک‌های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - یادگیری ماشینی استاندارد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - شامل «PyTorch» و «TensorFlow» - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس

معماری جدید پردازنده اپیتکال Lightmatter یک پیشرفت بزرگ در توسعه پردازنده‌های فوتونیک محسوب می‌شود و عملکرد بالای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - آن نشان می‌دهد که این کمپانی با رویکرد خود می‌تواند سرعت و بهره‌وری انرژی را نسبت به رایانش الکترونیکی کنونی افزایش دهد.

به گفته وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا، تا سال ۲۰۳۰ فناوری‌های حوزه رایانش و ارتباطات بیش از ۸ درصد انرژی جهان را مصرف خواهند کرد. به اعتقاد Lightmatter، ترانزیستورهای پردازنده‌های سنتی بهبود پیدا نمی‌کنند و بلکه به راحتی دمای آن‌ها افزایش می‌یابد.

به اعتقاد مدیرعامل و موسس Lightmatter، «نیکولاس هریس» ایجاد دیتاسنترهای بزرگ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - به همراه پیشرفت در حوزه رایانش به بن بست می‌رسد. به گفته هریس، ما به پارادایم رایانش جدیدی نیاز داریم و پردازنده اپتیکال این کمپانی بسیار سریعتر و کم‌مصرفتر از پردازنده‌های سنتی است. این شرکت می‌خواهد همزمان با افزایش قدرت محاسبات، با کاهش مصرف انرژی تاثیر این فناوری‌ها - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر لارستان استان فارس - روی کره زمین را کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone