🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19902.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یک مسئله ریاضی پس از ۹۰ سال با کمک کامپیوتر حل شد

یک تیم از ریاضی‌دانان در نهایت توانستند به ابهامات درباره «حدس کلر» پایان دهند که البته خود این کار را انجام ندادند و به چندین کامپیوتر انجام آن را آموزش دادند. حدس کلر که ۹۰ ...

یک تیم از ریاضی‌دانان در نهایت توانستند به ابهامات درباره «حدس کلر» پایان دهند که البته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - خود این کار را انجام ندادند و به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - چندین کامپیوتر انجام آن را آموزش دادند.

حدس کلر که ۹۰ سال پیش توسط «ات-هاینریش کلر» مطرح شد، یک مسئله درباره پوشش فضاها با کاشی‌های یکسان است. این مسئله به این موضوع اشاره می‌کند که اگر یک فضای دو بعدی را با کاشی‌های مربعی دو بعدی بپوشانید، حداقل دو لبه مشترک خواهند داشت. این پیش‌بینی برای فضاها در تمام بعدها نیز مطرح شده است.

در سال‌های اخیر ریاضی‌دانان این حدس را مورد بررسی قرار داده و آن را برای برخی بعدها درست و برای بعضی نادرست اعلام کردند. از پاییز گذشته تا به امروز، دانشمندان نتوانسته بودند این حدس را برای فضای ۷ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - بعدی حل کنند. حالا نسل جدید کامپیوترها توانسته‌اند آن را حل کنند و حالا اثبات آن به صورت آنلاین منتشر شد.

نویسندگان این مقاله از دانشگاه «استنفورد»، «کارنگی ملون» - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - و «موسسه فناوری راچستر» توانسته‌اند این مسئله را با ۴۰ کامپیوتر حل کنند و پس از ۳۰ دقیقه این کامپیوترها جواب یک کلمه‌ای را اعلام کردند. این حدس برای فضاهای هفت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - بعدی درست است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان

همراه با این جواب، یک اثبات بسیار بلند وجود دارد که دلیل درست بودن این حدس را توضیح می‌دهد. این استدلال از درک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - انسان فراتر است اما می‌توان آن را با یک برنامه کامپیوتر جداگانه تایید کرد. به بیان دیگر، اگرچه ما نمی‌دانیم کامپیوترها برای حل حدس کلر چه اقداماتی انجام داده‌اند، می‌توانیم از درست بودن آن اطمینان حاصل کنیم.

اثبات این حدس در فضای دو بعدی کار ساده‌ای است، اما در بعدهای بالاتر نمی‌توان به راحتی چنین مسئله‌ای را ثابت کرد. در سال ۱۹۴۰، «اسکار پرون» ثابت کرد که این حدس برای بعدهای اول تا ششم درست است، اما ۵۰ سال بعد ریاضی‌دانان آن را برای بعد دهم نقض کردند.

زمانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - که یک قضیه در بعدی نقض می‌شود، در بعدهای بالاتر نیز صادق - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر پاوه استان کردستان - نیست و به همین علت ریاضی‌دانان روی بعدهای هفتم تا نهم تمرکز کردند که در سال ۲۰۰۲ نیز مشخص شد که این حدس درباره بعد هشتم اشتباه است. حالا دانشمندان پس از نزدیک به ۱۸ سال از آخرین تلاش موفق، توانستند درست بودن آن برای بعد هفتم را ثابت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone