🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23389.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

موسس استارتاپ فارادی فیوچر اعلام ورشکستگی کرد

جیا یوتینگ موسس شرکت استارتاپی فارادی فیوچر امروز در دادگاه شهر دلاویر آمریکا اعلام ورشکستگی کرد. آقای یوتینگ مدعی شده است که بالغ بر ۳.۶ میلیارد دلار به ۱۰۰ نفر از سرمایه‌گذاران خود بدهکار بوده ...

جیا یوتینگ موسس شرکت استارتاپی فارادی فیوچر امروز در دادگاه شهر دلاویر آمریکا اعلام ورشکستگی کرد. آقای یوتینگ مدعی شده است که بالغ بر ۳.۶ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - میلیارد دلار به ۱۰۰ نفر از سرمایه‌گذاران خود بدهکار بوده و امیدوار خواهد بود تا بتواند به مرور زمان بدهی‌های خود را صاف کند.

جیا یوتینگ (Jia Yueting) که از قانون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - فصل ۱۱ ورشکستگی استفاده کرده است، چندی پیش از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - سمت مدیرعاملی فارادی فیوچر (Faraday Future) استعفا داده و به جای او مدیر عامل اجرایی BMW مسئولیت نظارت بر عرضه ماشین الکتریکی گران‌قیمت FF91 را بر عهده گرفته است. با این وجود یوتینگ امیدوار است با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - تدابیری که اندیشیده بتواند خود را از تنگنا نجات دهد و بدهی‌های خود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - را پرداخت کند. البته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - این که موفق می‌شود یا خیر معلوم نیست.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران

قانون فصل ۱۱ ورشکستگی، به صاحبان کسب و کار اجازه می‌دهد تا بدون در خطر انداختن شرکت یا کمپانی خود، اعلام ورشکستگی کنند و به مرور زمان بدهی خود را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - پرداخت کنند. با کمک این قانون، یوتینگ از سهام شرکت خود در فارادی فیوچر استفاده خواهد کرد تا بتواند بدهی خود به سرمایه‌گذاران را پرداخت کند. البته این حرکت یوتینگ، چندان غافلگیر کننده نبوده، زیرا او ماه پیش از سمت مدیرعاملی کمپانی بیرون آمده بود تا بتواند از این قانون بهره‌مند شود.

بدهی ۳.۶ میلیارد دلاری یوتینگ بیشتر مربوط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - به شرکت هلدینگ LeEco می‌شود که چند سال پیش در چین تاسیس کرده بود. با این حال کار برای وی اصلا آسان نیست و ۹۰ درصد از افراد طلبکار باید تا ۸ نوامبر، ورشکستگی و تغییر سیستم کسب و کار وی را بپذیرند. با تایید آن‌ها، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - یوتینگ از تمامی اتهاماتی که به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - وی وارد شده تبرئه خواهد شد.

با این حال یوتینگ فارادی فیوچر را رها نخواهد کرد و همچنان به عنوان مسئول محصولات و همچنین مدیر کاربران به فعالیت خود در این کمپانی پر حاشیه ادامه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نور استان مازندران - خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریروی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
دیگه واقعا نمیدونم چی بگم، به نظرم کارشون متوسط بود. شایدم من خیلی انتظار نداشتم تا نتایج بهتری ببینم. شرکت تعمیرچی واقعا سرمایه‌گذاری بالایی داره، اما به نظرم این برند باید به مشتریان بیشتر احترام بذاره و خدمات بهتری بهشون ارائه بده



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone