🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21816.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار گسترده تصاویر نژادپرستانه در فروشگاه آمازون خشم کاربران را برانگیخت

افرادی ناشناس با دور زدن الگوریتم جستجوی آمازون تصاویری نژادپرستانه را در این سایت منتشر کرده‌اند که موج انتقاد کاربران را در پی داشته است. اغلب این عکس‌های نژادپرستانه جایگزین تصاویر هدفون شده‌اند. اگر چند ...

افرادی ناشناس با دور زدن الگوریتم جستجوی آمازون - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - تصاویری نژادپرستانه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - را در این سایت منتشر کرده‌اند که موج انتقاد کاربران را در پی داشته است. اغلب این عکس‌های نژادپرستانه جایگزین تصاویر هدفون شده‌اند.

اگر چند روز پیش به فروشگاه اینترنتی آمازون در انگلستان سر می‌زدید و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - در آن ایرپاد را جستجو می‌کردید، با تصاویر نژادپرستانه بجای عکس هدفون بی‌سیم اپل روبه‌رو می‌شدید. دلیل این مساله به روشنی مشخص نشده اما ظاهرا مهاجمان سایبری با دور زدن الگوریتم جستجو، اقدام به انتشار تصاویر حاوی توهین‌های نژادی کرده‌اند. این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - تصاویر توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند. آمازون اعلام کرده که این تصاویر را حذف کرده و اقدام قانونی علیه مهاجمان انجام داده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران

در حالی این تصاویر سر از آمازون درآورده‌اند که تظاهرات گسترده‌ای در ایالات متحده آمریکا در جریان است. در پی کشته شدن یک فرد سیاه‌پوست، «جورج فلوید» توسط پلیس «مینیاپولیس» بسیاری از مردم در شهرهای مختلف - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - آمریکا دست به تظاهرات زده‌اند.

علاوه بر این تظاهرات، گروه هکری معروف «انانیموس» نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - وب‌سایت و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - سیستم رادیویی پلیس مینیاپولیس را هک کرده است. این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - هکرها چند روز پیش با انتشار ویدیویی خبر از حمایت از معترضان دادند و برای مدتی وب‌سایت پلیس را از دسترس خارج کردند. در شبکه‌های اجتماعی نیز ویدیویی منتشر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بابلسر استان مازندران - شده که در آن سیستم رادیویی پلیس به جای مکالمات عادی، در حال پخش موسیقی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرندیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما بی بی سر روزه بابلسر هم خدمات داره.
پاسخ: بله در بی بی سر روزه شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone