🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22584.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ابر آروان اقدامات خود برای حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد را اعلام کرد

ابر آروان اعلام می‌کند به‌منظور حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد که در وضعیت کرونا صدمات بسیاری دیده‌اند، با افزایش ۲.۵ برابری بازه‌ی رایگان محصول CDN، افزودن قابلیت‌های جدید به سطح رایگان محصولات امنیت ابری، ...

ابر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - آروان اعلام می‌کند به‌منظور حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد که در وضعیت کرونا صدمات بسیاری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - دیده‌اند، با افزایش ۲.۵ برابری بازه‌ی رایگان محصول CDN، افزودن قابلیت‌های جدید به سطح رایگان محصولات امنیت ابری، عدم افزایش قیمت پشتیبانی پایه و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - محصولات ویدیویی خود تلاش کرده است تا به سهم خود استفاده از سرویس‌های ابری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - را برای این دسته از کسب‌وکارها تسهیل کند.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی ابر آروان منتشر کرده، بازه‌ی رایگان محصول شبکه‌ی توزیع محتوا یا CDN ابر آروان با افزایش ۲.۵ برابری از ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۹، در اختیار وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - به‌واسطه‌ی این تغییر، مشتریانی که می‌توانند از بازه‌ی رایگان این محصول استفاده کنند افزایش می‌یابند و مشتریانی که سطح - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - مصرف‌شان بیش از این میزان است، مبلغ کم‌تری نسبت به گذشته پرداخت خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان

در واقع سقف بازه‌ی رایگان CDN ابر آروان تا پیش از این، یک میلیون درخواست و ۲۰ گیگابایت بود که این میزان تا ۵۰ گیگابایت افزایش می‌یابد. از سوی دیگر علاوه‌بر امکانات سال قبل، امکاناتی هم‌چون DNSSEC، لاگ فورواردینگ، CDN Apps و گزارش وضعیت پاسخ‌گویی سرور نیز به این محصول افزوده شده است.همچنین سطح رایگان امنیت ابری آروان تا پیش از این تنها شامل مقابله با حملات DDoS پایه بود که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - در طرح جدید ابر آروان، دیواره آتش تا تعریف ۵ قانون به‌رایگان در اختیار کاربران است.

ابر آروان همچنین خبر می‌دهد که در شرایط کنونی و زمانی که استفاده‌ از بسترهای ویدیویی آنلاین به شدت افزایش پیدا کرده است، این شرکت تصمیم گرفته است تا هیچ افزایش قیمتی بر روی این بخش از محصول خود نداشته باشد و استفاده از پلتفرم ویدیو ابر آروان تا ۱۰ گیگابایت، رایگان است. در اسفند ماه، ابر آروان محصولات این حوزه را به‌رایگان در اختیار کسب‌وکارهایی قرار داده بود که از این بستر برای سرویس‌دهی مضاعف در دوران کرونا استفاده می‌کردند و استفاده‌ی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - رایگان از این محصولات را تا پایان فروردین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - نیز تمدید کرده است. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - همچنین استفاده از فضای‌ذخیره‌سازی ابری و پلتفرم ابری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - آروان نیز تا پایان اردیبهشت‌ ماه رایگان باقی خواهد ماند.

روابط عمومی ابر آروان همچنین تاکید می‌کند که این شرکت در ۴ سال گذشته هیچ افزایش قیمتی بر روی خدمات عمومی خود نداشته است. این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - شرکت تصمیم داشته تا در سال جاری افزایش قیمت را اعمال کند اما آنطور که «پویا پیرحسینلو»، ناخدای اجرایی ابر آروان می‌گوید، این تصمیم از موقعیت فعلی و دشوار کشور متاثر شده است:

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان

«ما در اصلاح قیمت‌ها تلاش کردیم تا به سهم خود، خدمات رایگان خود را گسترش داده و در هر دسته‌ی محصول و سرویس، بخشی از سرویس‌های پراستفاده‌ی مشتریان تا جای ممکن بدون افزایش قیمت باقی بماند. ما همچنان بر مسیر پیشین خود گام بر می‌داریم و فکر می‌کنیم باید با حمایت از کسب‌وکارهای خرد، افزایش قیمت‌ها را تنها محدود به بخش مشتریان بزرگ و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - سازمانی نمود.»

پویا پیرحسینلو هم‌چنین به افزایش پیوسته هزینه‌های تامین سخت‌افزار و دشواری‌های تامین آن در وضعیت جهانی اشاره کرد و گفت: «در مورد هزینه‌های این محصول هم تلاش کردیم، با وجود افزایش قیمت، هم‌چنان استفاده از سرویس‌های ابر آروان اقتصادی‌تر از سایر سرویس‌دهندگان این محصول باشد.»

ابر آروان مدعی است که زیرساخت پردازشی این شرکت، که در حال حاضر در سه دیتاسنتر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر هرسین استان کردستان - مختلف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌شود، هم‌چنان ۳۲ تا ۶۳درصد از خدمات سرویس‌دهندگان شناخته‌شده‌ی خارجی ارزان‌تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone