تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27206.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 باتری 4170 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

در حالی که به تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 10 یعنی 19 مرداد نزدیک می‌شویم منابع مختلف هر روز اطلاعات تازه‌ای از این سری منتشر می‌کنند. در آخرین خبر از گلکسی نوت 10، اطلاعاتی از ...

در حالی که به تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 10 یعنی 19 مرداد نزدیک می‌شویم منابع مختلف هر روز اطلاعات تازه‌ای از این سری منتشر می‌کنند. در آخرین خبر از گلکسی نوت 10، اطلاعاتی از جمله - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شماره مدل، ظرفیت باتری و برخی مشخصات کلیدی دیگر آن افشا شده است.

به گزارش 91Mobiles و با نقل از منابع موثق، شماره مدل نوت 10 و نوت 10 پرو به ترتیب SM-N975 و SM-N976 خواهد بود. همچنین در این گزارش گفته شده که هر دو مدل از باتری 4170 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد. مدل پرو حافظه داخلی پایه 256 گیگابایت خواهد داشت و ورژن‌های دیگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا 1 ترابایت حافظه هم در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اگر این اطلاعات درست باشند، کاربران باید بین مدل قوی‌تر یعنی گلکسی نوت 10 پرو و مدل استاندارد که عمر باتری بیشتری دارد دست به انتخاب بزنند ، چرا که نمایشگرهای بزرگتر باتری بیشتری مصرف می‌کنند.

شماره مدل‌های - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - SM-N970 و SM-N971 هم افشا شده اما مشخص نیست که دقیقا به چه مدلی اشاره می‌کنند. قبلا به احتمال عرضه یک مدل دیگر یعنی Galaxy Note10e هم اشاره‌هایی شده بود اما احتمال واقعیت داشتن آن بسیار کم به نظر می‌رسد.

در مورد قابلیت فست شارژ هم گفته شده که نوت 10 پرو با یک فست شارژر 25 واتی همراه می‌شود. قبلا احتمالاتی مطرح شده بود که شارژ سریع 45 واتی برای این سری درنظر گرفته شده اما حالا به نظر این احتمال رد شده است. از آنجایی که سامسونگ شارژرهای آداپتیو 15 واتی را از سال - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 2014 در کنار - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سری گلکسی - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نوت عرضه کرده در نظر گرفتن قابلیت شارژ سریع 25 واتی برای نوت 10 پرو حرکت معقولانه و درستی - تعمیرات یخچال هایر در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone