🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15187.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جدید گوگل فوتوز عناصر جزئی در تصاویر را شناسایی می‌کند

گوگل در رویداد I/O 2021 از قابلیت‌ جدیدی به نام «Little Patterns» یا «الگوهای کوچک» در گوگل فوتوز خبر داد که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند عناصر جزئی در عکس‌ها را شناسایی و تصاویر را ...

گوگل در رویداد I/O 2021 از قابلیت‌ جدیدی به نام «Little Patterns» یا «الگوهای کوچک» در گوگل فوتوز خبر داد که با کمک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - هوش مصنوعی می‌تواند عناصر جزئی در عکس‌ها را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - شناسایی و تصاویر را براساس آن دسته‌بندی کند.

با وجودی که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - انتظار می‌رود به زودی گوگل فوتوز فضای ذخیره2سازی نامحدود و رایگان عکس را دیگر در اختیار کاربران قرار ندهد، با قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - جدید و پیشرفته‌تری مبتنی بر هوش مصنوعی بروز خواهد شد که به کاربران در طبقه‌بندی و مدیریت بهتر عکس‌ها کمک می‌کند.

یکی از این قابلیت‌ها، شناسایی عناصر مشترک و موارد جزئی در تصاویر است. در واقع با کمک این قابلیت، کاربران می‌توانند عکس‌های خود را دقیق‌تر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - از قبل دسته‌بندی و مدیریت کرده و آرشیو دقیق‌تری از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - خاطره‌های ثبت شده در اختیار داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم

ویژگی‌ «Little Patterns» یا همان الگوهای کوچک با کمک هوش مصنوعی، می‌تواند برخی عناصر مشترک در عکس‌ها را به خوبی و با دقت بالاتری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - شناسایی کند. تصور کنید کاربر قصد دارد تمامی عکس‌هایی که در آن کوله - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - پشتی نارنجی وجود دارد در یک آلبوم کنار هم قرار دهد. با وجودی که کوله پشتی یک عنصر جزئی از تصویر به حساب می‌آید، اما سیستم مبتنی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - بر هوش مصنوعی گوگل فوتوز چنین امکانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند چنین عکس‌هایی را از بین انبوهی از تصاویر گرفته شده،‌ تفکیک و در یک آلبوم قرار دهند.

حتی این سیستم در شناسایی اشکال و رنگ‌های مشابه در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - تصاویر مختلف نیز قدرتمند عمل می‌کند. تصور کنید می‌خواهید تمامی عکس‌هایی که در آن لیوانی خاص وجود دارد، در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - یک آلبوم کنار یکدیگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - داشته باشید. هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - گوگل فوتوز با سرعت و دقتی بسیار بالا این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر دستجرد استان قم - کار را انجام می‌دهد.

این قابلیت جدید تحت عنوان الگوهای کوچک یا Little Patterns برای طبقه‌بندی تصاویر از اواخر تابستان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که می‌تواند میزان دقت این سیستم را در شناسایی حتی جزئی‌ترین عناصر تصاویر به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا اطراف بلوارخلیج فارس دستجرد هم سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در بلوارخلیج فارس شهر دستجرد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone