🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42268.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویری تازه از موبایل ال جی V30 در چهار رنگ

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی موبایل پرچمدار ال جی V30 در نمایشگاه IFA 2017 باقی مانده، به تازگی تصویر جدیدی از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که رنگ های مختلف ...

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی موبایل پرچمدار ال جی V30 در نمایشگاه IFA 2017 باقی مانده، به تازگی تصویر جدیدی از این موبایل در فضای مجازی منتشر شده که رنگ های مختلف آن را نمایان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می کند

ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی مسئولیت انتشار این تصویر را در حساب کاربری توییتر خود برعهده داشته و تصویر تازه، LG V30 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را در چهار رنگ مشکی، نقره ای، آبی و بنفش نشان می دهد. علاوه بر این، لوگوی «بنگ اند الافسن» هم روی پنل پشتی به چشم می خورد که به استفاده از تکنولوژی های صوتی این کمپانی اشاره دارد اما شاید لوگوی آن روی بدنه نسخه بین المللی دستگاه حکاکی نشده باشد.

گفتنی است که ال جی از مدت ها پیش همکاری با بنگ اند الافسن را برای بهبود قابلیت های صوتی V30 تایید کرده است. گذشته از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این، پرچمدار جدید کره ای از دوربینی دوگانه با گشودگی دهانه لنز f/1.6، نمایشگر FullVision، یک رابط کاربری کاملاً جدید و احتمالاً چندین قابلیت هیجان انگیز دیگر بهره می برد که برای آشنایی با آنها لحظه شماری می کنیم.

گفتنی است که تا کمتر از دو ساعت دیگر و در ساعت 11:30 به وقت تهران، ال جی از پرچمدار V30 در جریان یک لایو استریم رونمایی خواهد کرد و دیجیاتو نیز به روال همیشه، به پوشش لحظه به لحظه ای این کنفرانس خواهد پرداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone