🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42267.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی تاریخ رونمایی از Mi MIX 2 را اعلام کرد

به نظر می رسد که تا رونمایی از تلفن همراه Xiaomi Mi MIX 2 چند روز بیشتر فاصله نداریم. کمپانی شیائومی از طریق حساب کاربری شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که 11 سپتامبر برابر 20 ...

به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نظر می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رسد که تا رونمایی از تلفن همراه Xiaomi Mi MIX 2 چند روز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بیشتر فاصله نداریم. کمپانی شیائومی از طریق حساب کاربری شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که 11 سپتامبر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برابر 20 شهریور ماه، تلفن همراه جدید خود را در چین رونمایی می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند.

این شرکت تصویری تبلیغاتی را منتشر کرده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و زیر آن تاریخ رونمایی آمده است. با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توجه به آنچه در تصویر دیده می شود، قطعا انتظار تلفن همراهی جز Mi MIX 2 را نمی توان کشید.

اولین Mi MIX از نسبت نمایشگر به بدنه 91.3 درصدی برخوردار بود اما حالا در Mi MIX 2 این مقدار بزرگتر شده و به 93 درصد رسیده است که به جذاب تر شدن آن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کمک خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

به هر حال، اطلاعاتی که از این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تلفن در دست داریم تقریبا کامل هستند. Mi MIX 2 نمایشگری 6.4 اینچی خواهد داشت و اسنپدراگون 835 قلب تپنده آن خواهد بود. احتمالا 6 یا 8 گیگابایت رم درون آن قرار گرفته و یک سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پشتی قرار دارد. شاید این دستگاه به دوربین دوگانه نیز مجهز باشد.

همزمان با عرضه، روی این دستگاه اندروید 7.1.1 نوقا با رابط کاربری MIUI 9 قرار دارد. به هر حال، باید تا زمان رونمایی صبر کرد و دید که آیا این اطلاعات صحیح هستند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone