🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23568.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ساخت لنز دوربین موبایل با ضخامت یک هزارم انواع معمولی

دوربین تلفن های هوشمند به سطحی از پیشرفت دست پیدا کرده است که زمانی شاید تصور آن با در نظر داشتن ابعاد کوچک این ماژول ها غیرممکن بود. پیشرفت های متعددی رخ داد تا سیستم ...

دوربین تلفن های هوشمند به سطحی از پیشرفت دست پیدا کرده است که زمانی شاید تصور آن با در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - نظر داشتن ابعاد کوچک این ماژول ها غیرممکن بود. پیشرفت های متعددی رخ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - داد تا سیستم های عکاسی امروزی در تلفن های هوشمند رنگ واقعیت به خود بگیرند و حالا پژوهشگران دانشگاه یوتا از دستاورد تازه ای در این زمینه رونمایی کرده اند.

محققان مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه یوتا در آمریکا نوع جدیدی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - از لنز اپتیکال را طراحی کرده اند که به مراتب از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - لنزهای مرسوم باریک تر و سبک تر است؛ در حالی که لنزهای معمول در تلفن های همراه چند میلیمتر ضخامت دارند قطر تکنولوژی ابداعی این دانشمندان از چند میکرون فراتر نمی رود.

به گفته راجش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - منون استادیار دپارتمان مهندسی برق و رایانه دانشگاه یوتا این لنز صد برابر سبک تر و هزار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - برابر باریک تر از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - لنزهای مرسوم است. عملکرد این لنز نیز میتواند به خوبی لنزهای متداول باشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان

آنها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - با استفاده از ریز سازه هایی که نور را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - با زاویه درست در سنسور تصویر خم می کنند، توانستند لنزهای خود را از شکل خمیده به صاف در بیاورند و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - تغییر ساختاری قابل توجهی را در آنها ایجاد کنند. منون در این باره گفت:

می توان این ریز سازه ها را به شکل پیکسل های بسیار ریزی از یک لنز در نظر گرفت. آنها به خودی خود لنز نیستند اما با همکاری هم نقش یک لنز را ایفا میکنند.

اما مزایای این لنز به این نقطه ختم نمی شود و طبق گفته دانشمندان هزینه تولید آنها نیز می تواند به مراتب پایین تر باشد چراکه از پلاستیک به جای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر خدابنده استان زنجان - شیشه در ساخت آنها استفاده می شود.

نتیجه تحقیقات این تیم در آخرین شماره از نشریه پیشرفت های آکادمی ملی علوم آمریکا منتشر شده است و برای دریافت جزئیات بیشتر در این باره میتوانید سری به این مقاله بزنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خجسته نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
حالتون خوبه؟ نمایندگی شما آیا طرفای روستای ورگنجه خدابنده تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای ورگنجه شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone