تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10280.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تغییر نهاد ناظر بر VODها در دستور کار مجلس؛ وزارت ارشاد جایگزین ساترا می‌شود؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه از عملکرد ساترا در نظارت بر آثار نمایش خانگی رضایت نداریم، از بررسی تغییر نهاد ناظر بر VODها و شبکه نمایش خانگی در نشست آتی کمیسیون فرهنگی خبر ...

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه از عملکرد ساترا در نظارت بر آثار نمایش خانگی رضایت نداریم، از بررسی تغییر نهاد ناظر بر VODها و شبکه نمایش خانگی در نشست آتی کمیسیون فرهنگی خبر داد و اظهار داشت احتمال سپردن نظارت بر شبکه نمایش خانگی به وزارت فرهنگ و ارشاد جود دارد.

در چند سال اخیر سازمان سینمایی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارشاد و ساترا بر سر دادن مجوز برای ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی و نظارت‌های پس از آن چالش‌های زیادی داشته‌اند اما به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - دولت جدید در صدد حل این موضوع است تا این رویه دوباره به وزارت فرهنگ و ارشاد بازگردد. موضوعی که نمایندگان - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - مجلس نیز به دنبال آن هستند.

«علی یزدی‌خواه» در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت به استقبال - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - مردم از آثار شبکه نمایش خانگی و VOD‌ها در کشور اشاره کرده و گفت: «موضوع نظارت بر شبکه نمایش خانگی از چندین سال قبل محل اختلاف بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما بوده است.»

وی ضعف نظارت‌ها در دولت دوازدهم را عاملی دانست که موجب شد کمیسیون فرهنگی تصمیم بگیرد نظارت بر VOD‌ها را به - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضاى مجازى) زیر نظر صدا و سیما واگذار کند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان

یزدی‌خواه با اشاره به اظهارات وزیر ارشاد دولت سیزدهم مبنی بر ضرورت بازگشت نظارت‌‎ بر شبکه نمایش خانگی از ساترا به وزارت فرهنگ و ارشاد، گفت: «این موضوع مطالبه سینماگران - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - نیز هست از همین روی مجددا در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار خواهد گرفت.»

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به عملکرد ضعیف ساترا و شکایات مردمی و سینماگران نسبت به آن اشاره کرده و اظهار داشت:

«طی مدتی که ساترا مسئولیت نظارت بر VODها و شبکه نمایش خانگی را داشت از عملکرد ساترا به هیچ عنوان - تعمیرات یخچال بکو در شهر بندر انزلی استان گیلان - راضی نیستیم و این سازمان به درستی به وظایف خود عمل نکرده است به همین دلیل در نشست آتی کمیسیون به این موضوع ورود خواهیم کرد.»

به اعتقاد وی با توجه به اینکه خانواده‌ها مخاطب آثار نمایش خانگی هستند، این آثار بایستی از شاخص‌های لازم برخوردار باشد. از همین روی کمیسیون فرهنگی در آینده‌ای نزدیک برای تعیین تکلیف این مسئله، متولیان هر دو بخش را دعوت خواهد کرد. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس ابراز امیدواری کرد پس از جلسه با طرفین این موضوع، به نتیجه مناسب دست یابند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone