تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20259.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ معرفی شدند؛ پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک انویدیا MX350

ردمی که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، از دو لپ تاپ‌ جدید از خانواده «ردمی بوک» رونمایی کرد. ردمی بوک ۱۴ (RedmiBook 14 II) و ردمی بوک ۱۶ (RedmiBook 16 II) مجهز به ...

ردمی که از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - شود، از دو لپ تاپ‌ جدید از خانواده «ردمی بوک» رونمایی کرد. ردمی بوک ۱۴ (RedmiBook 14 II) و ردمی بوک ۱۶ (RedmiBook 16 II) مجهز به پردازنده نسل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - دهم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - اینتل و با کارت گرافیک سریع تر با شروع قیمت ۶۷۰ دلار روانه بازار می‌شوند.

شیائومی که اوایل خرداد ماه از لپ تاپ‌های ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ با پردازنده AMD Ryzen رونمایی کرده بود، حال دو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - لپ تاپ جدید با آخرین نسل از پردازنده نسل دهم اینتل معرفی کرده است. ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ در بالاترین مشخصات به پردازنده اینتل Core i7-1065G7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز می‌شوند. از دیگر پیشرفت‌های قابل توجه این دو محصول نسبت به نسل قبل می‌توان به مجهز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - شدن آن‌ها - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - به کارت گرافیک انویدیا جیفورس MX350 با ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 اشاره کرد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران

ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ به ترتیب از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - نمایشگر ۱۴ و ۱۶.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار هستند که روشنایی حداکثر ۳۰۰ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - نیت را ارائه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کند. نمایشگر هر دو مدل زاویه دید ۱۷۸ درجه را به ارمغان آورده و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - نمایشگر مدل بزرگتر به طور ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

تنوع - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - مناسبی در درگاه‌های لپ تاپ‌ها به چشم می‌خورد و ردمی آن‌ها را به دو پورت USB-C، درگاه USB 2.0، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - پورت USB 3.1 نسل ۱، درگاه HDMI 1.4 و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون مجهز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - کرده است.

ردمی بوک ۱۴ و ۱۶ به ترتیب از باتری ۴۰ و ۴۶ وات ساعتی نیرو گرفته و با شارژر ۶۵ واتی از طریق - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - پورت USB-C شارژ می‌شوند. بدنه هر دو لپ تاپ از جنس فلز بوده و ظاهری مینیمال و پریمیوم به آن‌ها داده است.

ردمی بوک ۱۴ با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - شروع قیمت ۶۷۰ دلار و ردمی بوک ۱۶ با شروع قیمت ۷۱۰ دلار از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - هم اکنون از فروشگاه اینترنتی رسمی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - شیائومی در چین قابل خریداری هستند. در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه این دو محصول در بازارهای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تنکابن استان مازندران - جهانی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیارخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر مرکز شما آیا دور و بر روستای کرات تنکابن اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در روستای کرات شهر تنکابن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شیدا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
دوستان، من به تازگی یخچال پروفایل GE GZS22D خود را به شرکت تعمیرچی شعبه تنکابن سپردم و باید بگم که رضایتم از خدمات ارائه شده بسیار معمولی بود. شرکت الو با حضور به موقع و صداقت در خدمات خود، مشکل در یخچال من را به درستی حل کردند. خلاصه اینکه با توجه به لهجه بازاری، پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال تعمیر یخچال‌های پروفایل در منطقه ولی‌محمدی هستید، این شرکت را توصیه ‌می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone