🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44887.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک شیائومی Mi 6c مشخصات سخت افزاری دستگاه را تایید می کند

از زمان رونمایی شیائومی Mi 4c در سال ۲۰۱۵ تا کنون، شرکت چینی در کنار هر پرچمدار جدید، یک نسخه ی ارزان قیمت تر از آن را نیز با پسوند حرف c به بازار عرضه ...

از زمان رونمایی شیائومی Mi 4c در سال ۲۰۱۵ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا کنون، شرکت چینی در کنار هر پرچمدار جدید، یک نسخه ی ارزان قیمت تر از آن را نیز با پسوند حرف c به بازار عرضه می کند.

بر همین اساس سال گذشته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شاهد معرفی Mi 5c بودیم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و طبعاً امسال هم نوبت به Mi 6c می رسد، محصولی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که به تازگی بنچمارکی از آن به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضای وب راه یافته است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

موبایل جدید که با نام Xiaomi Jason مورد اشاره قرار گرفته است، احتمالاً حدود ۲ هفته ی دیگر به بازار عرضه می شود. طبق اطلاعات موجود در بنچمارک سخت افزاری، این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن Full - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - HD مجهز است و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد.

شرکت سازنده چیپست ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۶۰ را در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته و دوربین دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

اگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این مشخصات واقعی باشند می توان گفت که عمده ترین تفاوت پرچمدار شیائومی با نسخه ی ارزان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قیمت، استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵ در مدل پرچمدار به حساب می آید. تغییر دیگر هم دوربین جلو بدنه خواهد بود که در پرچمدار شیائومی ۸ مگاپیکسل است و مدل ارزان قیمت به دوربین ۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

در پایان گفتنی است که با توجه به قیمت ۳۶۰ دلاری پرچمدار فعلی شیائومی (مدل ۶۴ گیگابایتی) انتظار می رود مدل ارزان قیمت تر هم به لطف کاهش هزینه ی تولید، از قیمت بسیار مناسب و جذابیت بالایی برخوردار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone