تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13402.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بازی Clash of Wizards؛ نبرد جادوگران

به نظر می‌رسد راهی که سوپرسل با ساختن بازی‌های استراتژیک آنلاین  و به خصوص کلش آف کلنز و کلش رویال برای خود باز کرد هنوز هم پرطرفدار است چرا که حالا Play365 قصد دارد با ساختن ...

به نظر می‌رسد راهی که سوپرسل با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - ساختن بازی‌های استراتژیک آنلاین  و به خصوص کلش آف کلنز و کلش رویال برای خود باز کرد هنوز هم پرطرفدار است چرا که حالا Play365 قصد دارد با ساختن بازی Clash of Wizards راه این استودیوی فنلاندی را ادامه بدهد.

طرح کلی این بازی مثل کلش رویال است؛ یک بازی استراتژیک آنلاین و کارتی که شدیدا اعتبادآور است و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - تا به خودتان بیایید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - چند ساعتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - را در آن گذرانده‌اید. در اولین نگاه هم همان گیم‌پلی با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - صفحه‌ی عمودی را می‌بینید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - با زاویه‌ی دید از بالا البته طراحی بصری بازی واقعا بهتر است و کمی هم فانتزی‌تر به نظر می‌آید.

در ابتدای ورود به بازی باید اول یک حریف برای خودتان پیدا کنید و سپس وقتی وارد مبارزه شدید کارت‌های مناسب را از مجموعه‌ای که دارید انتخاب کنید و با استفاده از استراتژی درست آن‌ها را به کار بگیرید تا حریفتان زمین گیر بشود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان

سیستم مبارزاتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - بازی Clash of Wizards - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - تفاوت چندانی با کلش رویال ندارد اما انیمیشن‌های چشم‌نوازتری را در این بازی می‌بینیم که باعث می‌شود در گیم‌پلی هم یک قدمی از کلش رویال جلوتر باشد؛‌ از طرفی هم داستان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - و تم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - بازی کاملا متفاوت است و دیگر خبری از جنگ بر سر تاج و تخت نیست.

این بازی در دنیایی اتفاق می‌افتد که جادو بر آن سلطه دارد و انسان‌ها در کنار گابلین‌ها، کوتوله‌ها و نامیراها زندگی می‌کنند که در واقع خیلی هم چشم دیدن یکدیگر را ندارند پس باید مدام با هم بجنگند. در دنیای کلش آف ویزاردز داشتن جادو یعنی داشتن قدرت پس همه‌ی این جنگ‌ها هم بر سر به دست آوردن جادو است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان

گیم‌پلی همان چیزی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - است که در کلش رویال بود با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - این تفاوت که برج اصلی متعلق به جادوگر است و شما باید ابتدا کریستال‌های برج‌های کوچکتر را نابود کنید سپس به سراغ برج جادوگر بروید. در همین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - حین جادوگر هم دست به کار می‌شود بنابراین باید در برابر نیروهای جادوگر هم از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - خودتان دفاع کنید.

بخش اصلی بازی‌های کارتی جمع کردن کارت‌های مختلف و ساختن یک مجموعه‌ی کامل از کاراکترهای قدرتمند است که در بازی Clash of Wizards در داشتن کارت‌های موجودات جادویی مختلف معنی پیدا می کند زیرا هر کدام یک قدرت به خصوص دارند.  با اینکه کلش آف ویزاردز جدیدتر است اما در تعداد کارت‌ها و طراحی چیزی کم نگذاشته و بدون شک از جمع کردن کارت‌های این بازی لذت خواهید برد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان

پس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - از پایان هر دست بازی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - و با توجه به کارت‌هایی که استفاده شده و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - دفاع و حمله‌های موفق صندوقچه‌ای از سکه و کریستال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - جایزه می‌گیرید که برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای، خریدن کارت و حتی استفاده از کارت‌ها در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - بازی به کار می آیند. هر دست بازی مثل کلش رویال زمان محدودی دارد و باید بتوانید در همان زمان محدود سر و ته قضیه را هم بیاورید.

در کل نمی‌توان بازی Clash of Wizards را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - از کپی کردن مبرا دانست ولی همان خلاقیت‌های اندک و ارتقای طراحی بصری کاری کرده که از رقیب خود یعنی کلش رویال جلو بیفتد. این بازی ارزش یکبار تجربه کردن را دارد پس اگر بازی‌های کارتی و استراتژیک آنلاین را می‌پسندید حتما سری به بازی Clash of Wizards هم بزنید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان

Clash of Wizards - Battle Royale‏

سازنده: Play365 قیمت: رایگان با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بیجار استان کردستان - پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 189.2/89 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حلیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یک سوالی دارم مرکز شما آیا منطقه شهرک آفتاب بیجار سرویس میده؟
پاسخ: بله در شهرک آفتاب شهر بیجار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone