تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13165.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

زاکربرگ: تا ۱۰ سال آینده دیگر کسی به جلسات حضوری نمی‌رود، بلکه تله پورت می‌کند

«مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک می‌گوید طی ۱۰ سال آینده با توسعه فناوری‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دیگر نیازی به برگزاری جلسات حضوری نیست و همه کارها به صورت مجازی و در واقع ...

«مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک می‌گوید طی ۱۰ سال آینده با توسعه فناوری‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دیگر نیازی به برگزاری جلسات حضوری نیست - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - و همه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - کارها به صورت مجازی و در واقع تله پورت دیجیتالی انجام خواهد شد.

مارک زاکربرگ معتقد است که واقعیت افزوده می‌تواند راهکاری مناسب برای تشکیل جلسات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - کاری ایجاد کند و با این رویکرد می‌توان قدم مثبتی در جهت کاهش آلودگی هوا به دلیل کاهش تردد با وسایل نقلیه به منظور شرکت در جلسات کاری برداشت. وی در مصاحبه مطبوعاتی گفت که آینده‌ای را می‌بیند که در آن افراد به صورت مجازی با یکدیگر و سایر لوازم و اشیا تعامل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - برقرار می‌کنند. وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

« بدیهی است طی سال‌های آینده کماکان خودروها و هواپیماها کماکان در اختیار مردم هستند تا از آنها استفاده کنند،‌ اما اتفاق دیگری که می‌افتد این است که به جای استفاده از چنین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - وسایلی برای تردد، می‌توان راهکارهای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - بهتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - و موثرتری را در پیش گرفت که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - برای حیات کره زمین هم بهتر و مناسب‌تر است.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان
توسعه و پیشرفت فناوری‌ مربوط به دستیار صوتی هوشمند و کیبورهای مجازی‌ همچنین استفاده از رابط‌های کاربری مبتنی بر شبکه‌های عصبی به توسعه فناوری‌های واقعیت افزوده کمک می‌کنند. زاکربرگ در ادامه صحبت‌های خود از تلاش فیسبوک برای توسعه هدست‌ جدید واقعیت مجازی خبر داد که وزن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - و عملکرد بهتری نسبت به نمونه‌های مشابه بازار خواهد داشت.

زاکربرگ می‌گوید با ۱۰ میلیون کاربر فعال در حوزه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - واقعیت مجازی، می‌توان امیدوار بود که چنین بازاری به اندازه کافی برای توسعه دهندگان جذابیت داشته باشند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - تا در آن حضور پیدا کنند. فیسبوک قصد دارد در نسخه‌های بعدی Quest قابلیت‌هایی همچون ردیابی چشم و ردیابی چهره را نیز اضافه کند تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران فراهم کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان

وی معتقد است که در حوزه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - واقعیت مجازی با آواتارهای واقعی‌تر، کاربران بتوانند درک بهتری از ارتباط را در اختیار داشته باشند. در حال حاضر فیسبوک در حال توسعه عینک‌های هوشمندی واقعیت افزوده‌ای با همکاری شرکت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - «ری بن» است.

یکی از موضوعاتی که فیسبوک آن را دنبال می‌کند،‌ قابلیت تشخیص چهره است. این شرکت در حال ارزیابی مسایل حقوقی این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - فناوری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone