تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24056.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از طریق کامپیوتر گوشی اندرویدی خود را کنترل کنیم؟

یکی از ویژگی‌های جدید ویندوز 10 این است که امکان کنترل گوشی با کامپیوتر را فراهم می‌کند اما این قابلیت تنها برای تعداد محدودی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی کاربرد دارد. با این حال بدون استفاده ...

یکی از ویژگی‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - جدید ویندوز 10 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - این است که امکان کنترل گوشی با کامپیوتر را فراهم می‌کند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - اما این قابلیت تنها برای تعداد محدودی از تلفن‌های هوشمند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - اندرویدی کاربرد دارد. با این حال بدون استفاده از این ویژگی هم می‌توان به کنترل گوشی‌های اندرویدی یا اسکرین میرور با کامپیوتر پرداخت.

در این مطلب قصد داریم به چگونگی انجام این کار بپردازیم. توجه داشته باشید که در مثال‌های این مطلب ما از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنیم اما با استفاده از راه حل ارائه شده می‌توانید از طریق سیستم عامل‌های لینوکس و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - مک هم گوشی خود را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - کنترل کنید. با ما همراه باشید.

گزینه‌ها: scrcpy، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - ایر میرور و Vysor

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان

توصیه‌ی ما استفاده از scrcpy است چرا که راه حلی کاملا رایگان و متن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - باز به شمار می‌رود. البته یکی از نقاط ضعف scrcpy این است که باید برای میرور کردن تصویر گوشی در کامپیوتر حتما از کابل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - USB استفاده کنید. توسعه دهندگان این اپلیکیشن سابقه‌ی درخشانی دارند و Genymotion شبیه ساز اندروید در کامپیوتر- یکی از دستاورد‌هایشان است.

اگر اصرار دارید که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - کنترل گوشی با کامپیوتر به صورت بی‌سیم اتفاق بیفتد می‌توانید از Airmirror استفاده کنید. البته این اپلیکیشن هم عاری از ایراد نیست و اگر تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - اندرویدی شما روت شده نباشد باید ابتدا با استفاده از کابل USB مراحلی خاص را طی کنید. بعد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - از هربار ریبوت کردن گوشی برای میرور کردن صفحه‌ آن در ویندوز، باید مجددا مراحل طی شده را تکرار کنید.

گزینه‌ی نهایی Vysor است که اپلیکیشنی کاربر پسند به شمار می‌رود اما برای ارتباط بی‌سیم و استفاده از میرورینگ با کیفیت بالا باید نسخه‌ی پولی آن را تهیه کنید.

در این مطلب نحوه‌ی میرور کردن تصویر گوشی در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - کامپیوتر را با استفاده از scrcpy توضیح خواهیم داد، چرا که اپلیکیشن یاد شده کاملا رایگان است و با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - استفاده از آن می‌توانید تقریبا همه‌ی گوشی‌های اندرویدی را میرور کنید.

نحوه‌ی اسکرین میرور گوشی در کامپیوتر

می‌توانید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - scrcpy را از گیت هاب دانلود کنید. با اسکرول کردن به پایین صفحه نسخه‌ی مربوط به سیستم عامل ویندوز را خواهید یافت. با توجه به ویندوزی که دارید از بین نسخه‌ی ۶۴ بیت یا ۳۲ بیت ویندوز یکی را انتخاب کنید.

محتویات فایل‌های دانلود شده را به یک فولدر در کامپیوتر خود انتقال دهید. برای اجرای scrcpy تنها کافیست روی فایل scrcpy.exe دو بار کلیک کنید. البته دقت داشته باشید که اگر یک گوشی اندرویدی از طریق کابل به کامپیوتر متصل نباشد با ارور مواجه خواهید شد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان

حالا نوبت پیکربندی گوشی اندرویدی خواهد بود. برای این کار لازم است که دسترسی به developer options را فراهم کرده و سپس حالت USB Debugging را پیش از متصل کردن گوشی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - به کامپیوتر فعال کنید.

به صورت خلاصه باید به Settings > About Phone رفته و سپس گزینه‌ی Build Number را هفت بار پشت سر هم فشار دهید. سپس به Settings > Developer Options بروید و گزینه‌ی USB Debugging را فعال کنید.

پس از انجام این کار گوشی را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل نمایید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان

دو بار روی scrcpy.exe کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. در گوشی با پیام Allow USB debugging مواجه خواهید شد که باید آن را تایید کنید.

بعد از انجام این کار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - همه چیز باید به خوبی کار کند. صفحه‌ی گوشی اندرویدی شما در کامپیوتر نمایش داده خواهد شد و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - همچنین می‌توانید با استفاده از ماوس و کیبورد گوشی خود را کنترل کنید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان

هر زمان که بخواهید با قطع کردن کابل USB، اسکرین میرورینگ به پایان خواهد رسید. استفاده‌ی مجدد از این نرم افزار همانطور که در بالا گفتیم اتفاق خواهد افتاد؛ کافیست گوشی را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و سپس scrcpy.exe را اجرا نمایید.

دقت داشته باشید که توسعه دهندگان scrcpy از دستور - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - Google adb استفاده کرده‌اند و در برخی از گوشی‌ها نیازی به تایید دسترسی وجود ندارد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بندر انزلی استان گیلان - و کافیست USB Debugging فعال باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone