🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19888.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ذن‌بوک S جدید معرفی شد؛ شارژدهی ۱۴ ساعته و پشتیبانی از شارژ سریع

نسل جدید ایسوس ذن‌بوک S از راه رسید. این اولترابوک باریک در بالاترین نسخه به پردازنده اینتل Core i7-1065G7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر PCIe مجهز می‌شود. این محصول جدید ...

نسل جدید ایسوس ذن‌بوک S از راه رسید. این اولترابوک باریک در بالاترین نسخه به پردازنده اینتل Core - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - i7-1065G7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر PCIe مجهز می‌شود.

این محصول جدید ایسوس یک تغییر بزرگ را تجربه کرده که آن، تغییر نسبت تصویر نمایشگر لمسی ۱۳.۹ اینچی از ۱۶:۹ به ۳:۲ با رزولوشن ۲۲۰۰ در ۳۳۰۰ است. اطراف صفحه نمایش نسل جدید ایسوس ذن‌بوک S حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد و این پنل قادر به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است.

این اولترابوک باریک به دو پورت تاندربولت ۳ مجهز شده که می‌توان از آن‌ها برای انتقال سریع اطلاعات، اتصال به مانیتور خارجی یا شارژ باتری استفاده کرد. ایسوس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - برای این محصول خود یک باتری ۶۷ وات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - ساعتی درنظر گرفته که حداکثر ۱۴ ساعت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - شارژدهی دارد و می‌توان ۶۰ درصد ظرفیت آن را با استفاده از فناوری شارژ سریع در مدت ۴۹ دقیقه شارژ کرد.

کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ را توسط شارژر ۶۵ واتی موجود در جعبه یا هر شارژر دیگری یا پاوربانک با رابط USB-C شارژ کنند، حتی اگر از قابلیت «Power Delivery» پشتیبانی نکنند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل

ایسوس ذن‌بوک S جدید علاوه بر پورت‌های تاندربولت ۳، به پورت HMDI، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - یک پورت USB Type-A و درگاه کارت حافظه مجهز شده، اما در آن خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست. ایسوس برای کاربران دانگل USB-C به ۳.۵ میلی‌متر درنظر گرفته که دارای مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) است.

ایسوس به عرضه این محصول با مدل UX393 در هفته‌های آینده اشاره کرده، اما اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نکرده است.

ایسوس علاوه بر این اولترابوک از نسخه جدید لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Flip 13 نیز رونمایی کرده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - که در بالاترین نسخه دارای پردازنده اینتل Core i7-1065G7 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - با گرافیک Iris Plus، حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم، نمایشگر با حاشیه باریک و رزولوشن فول اچ دی و دو پورت تاندربولت ۳ است. این محصول با قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و بالاترین نسخه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سرعین استان اردبیل - آن قیمتی برابر ۱۱۹۹.۹۹ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone