تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17163.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مارک کلی، فضانورد سابق ناسا به سنای آمریکا راه پیدا کرد

فضانورد سابق ناسا، «مارک کلی» از حزب دموکرات توانست در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا در ایالت آریزونا سناتور جمهوری‌خواه را شکست دهد و به مجلس سنا ورود کند. مارک کلی که فضانورد سابق ناسا ...

فضانورد سابق ناسا، «مارک کلی» - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - از حزب دموکرات توانست در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا در ایالت آریزونا سناتور جمهوری‌خواه را شکست دهد و به مجلس سنا ورود کند.

مارک کلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - که فضانورد سابق ناسا و همچنین کاپیتان بازنشسته نیروی دریایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - آمریکا است، توانست در یک رقابت تقریبا قابل پیش‌بینی سناتور جمهوری‌خواه ایالت آریزونا به نام «مارتا مک‌سالی» را شکست دهد و به سنای آمریکا راه پیدا کند که بخشی از تلاش دموکرات‌ها برای کنترل مجلس سنا محسوب می‌شود.

این دومین باری محسوب می‌شود که ایالت محافظه‌کار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - آریزونا از مک‌سالی حمایت نمی‌کند چرا که به نظر می‌رسد مردم در این ایالت اعتقاد چندانی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا ندارند. این موضوع راه را برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - فضانورد سابق ناسا تقریبا راحت کرد.

پیروزی مارک کلی که در نظرسنجی‌ها پیش‌بینی شده بود، از اهمیت بالایی برای حزب دموکرات برخوردار است و هزینه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - زیادی برای کاندیداها در پی داشته. برای اولین بار از دهه ۵۰ میلادی شاهد ورود دو سناتور دموکرات از ایالت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - آریزونا به مجلس سنای آمریکا هستیم.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان

مارک کلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - فضانورد سابق ناسا است و همچنین به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - عنوان کاپیتان نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده که خود را فردی میانه‌رو و مستقل معرفی کرده. کلی سیاست‌های خانم مک‌سالی درباره شیوع ویروس کرونا در ایالت آریزونا را زیرسوال برده است.

مک‌سالی در سال ۲۰۱۸ نیز در رقابت‌های سنای آمریکا شکست خورده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - بود، اما توانست به علت درگذشت سناتور «جان مک‌کین» با دستور فرماندار آریزونا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - به سنا راه پیدا کند. با وجود حضور - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - در مجلس سنا عملکرد مناسبی نداشت و انتقادات زیادی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کنگاور استان کردستان - از وی شده بود. اکنون خانم مک‌سالی در انتخابات ۲۰۲۰ سنا از فضانورد سابق ناسا شکست خورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone