🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17464.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پدر بیل گیتس در سن ۹۴ سالگی درگذشت؛ نقش او در جامعه فناوری آمریکا چه بود؟

بیل گیتس سینیور ( پدر بیل گیتس ) روز گذشته در سن ۹۴ سالگی درگذشت. او وکیلی مورد احترام، یک منتور قابل اعتماد و خیری تاثیرگذار بود که مدت ها قبل از آنکه پسرش مایکروسافت ...

بیل گیتس سینیور ( پدر بیل گیتس ) روز گذشته در سن ۹۴ سالگی درگذشت. او وکیلی مورد احترام، یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - منتور قابل اعتماد و خیری تاثیرگذار بود که مدت ها قبل از آنکه پسرش مایکروسافت را تاسیس کند قدم به صنعت تکنولوژی گذاشت.

بیل گیتس پسر در بیانیه ای که به خاطر فقدان پدرش منتشر کرده چنین گفت:

مرگ پدرم فقدانی بزرگ برای خانواده و بسیاری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - از مردمی است که زندگی شان تحت تاثیر او قرار گرفت. پدرم عمری طولانی و معنادار داشت. در طول این سال ها همواره از خرد، مهربانی و انسانیت پدرم درس گرفتم. من و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - ملانیا به خاطر تعهدی که پدرم در خدمت به جامعه و دنیا داشت به او مقروضیم. او الهام بخش ما برای قدم گذاشتن در امور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - خیر بود. شفقت و بخشندگی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - پدرم در بنیاد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - خیریه ما باقی خواهند ماند و همانطور که قبلا بارها و بارها گفتم پدرم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - بیل گیتس واقعی بود. او تمام چیزی بود که من تلاش می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - کردم باشم.

ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت نیز در پست توییتری خود با بیل گیتس ابراز همدردی کرد:

بیل گیتس ارشد بخش بسیار مهمی از داستان مایکروسافت است؛ او به ساختن فرهنگ ما کمک کرد و نقشی کلیدی در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - جامعه ما داشت. او الهام بخش تلاش های بشردوستانه ما بود. به خانواده گیتس [به خاطر این ضایعه] تسلیت می گوییم و  سپاسگزار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - میراث او هستیم.

ملیندا گیتس نیز در توییتر خود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - اینطور نوشت:

نمی توانم بگویم که او برای من، خانواده و بنیاد ما چه کرد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان

ویلیام هنری گیتس دوم که با نام بیل گیتس ارشد شناخته می شود در ۳۰ نوامبر سال ۱۹۲۵ متولد شد.  پدرش فروشگاه مبلمان داشت و هیچکدام از والدینش در دبیرستان درس نخوانده بودند. او بعد از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - فارغ التحصیلی در سال ۱۹۴۳ به ارتش آمریکا پیوست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - و بعد از تسلیم شدن ژاپن در جنگ جهانی دوم به این کشور اعزام شد.

بیل گیتس ارشد در سال ۱۹۴۹ مدرک کارشناسی خود در رشته حقوق را از دانشگاه واشنگتن دریافت کرد. او تا سال ها در دانشگاه واشنگتن تدریس کرد و برای مدت ۱۵ سال همزمان با عضویت در هیئت مدیره دانشگاه در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - فعالیت های خیرخواهانه آن نیز مشارکت کرد.

اولین آشنایی او با فناوری به واسطه برخی مشتریان حقوقی او از جمله شرکتی به نام Physio-Control - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - Co رقم خورد که دستگاه شوک قلب تولید می کرد. این تجربه گیتس ارشد را به سمت حمایت مالی از اقتصاد مبتنی بر فناوری منطقه نورث وست هدایت کرد. گیتس یکی از سه موسس بنیاد تحقیقات واشنگتن بود که به موسسات تحقیقاتی برای تجاری سازی محصولاتشان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - کمک مالی می کرد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان

در سال ۱۹۹۶ میلادی او ائتلاف تکنولوژی را راه اندازی کرد؛ نهادی با محوریت تکنولوژی که جایگزین اتاق بازرگانی شد و تلاش داشت مدیران محلی را با قدرت فناوری آشنا کند. این ائتلاف در ادامه ائتلاف فرشتگان را تاسیس کرد که یکی از مهم ترین شبکه های سرمایه گذاری فرشته محسوب می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - شود.

او در سال ۲۰۰۰ میلادی به پسر و عروسش کمک کرد که بنیاد خیریه بیل و ملیندا را راه اندازی کنند که از انحلال و ادغام چندین سازمان خیریه تحت حمایت مایکروسافت و خانواده گیتس به وجود آمد. روز گذشته بیل گیتس کوچک در یک پست وبلاگی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - پیرامون نقش پدرش در موفقیت خود گفت:

موسس مایکروسافت عشق بدون شرط والدینش را عامل موفقیت خود دانست و گفت به همین واسطه جرات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - کرده که درس و دانشگاه را رها کند و مایکروسافت را تاسیس کند. او گفت که در سال های اولیه فعالیت مایکروسافت پدرش مشاور حقوقی شرکت بود و او بود که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - گیتس را به امور بشردوستانه علاقمند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone