🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36941.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا آپدیت بعدی ویندوز Spring Creators نام خواهد داشت؟

مرسوم است که مایکروسافت معمولا چند ماه پیش از انتشار آپدیت های ویندوز ۱۰، نام آن ها را به طور رسمی اعلام می کند. بنابر گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، احتمال آن وجود دارد که ...

مرسوم است که مایکروسافت معمولا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چند ماه پیش از انتشار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آپدیت های ویندوز ۱۰، نام آن ها را به طور رسمی اعلام می کند. بنابر گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، احتمال آن وجود دارد که اهالی ردموند نام Spring Creators - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را برای آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ برگزیده باشند.

این موضوع را یکی از نویسندگان وبسایت IT Pro Today به اسم ریچارد هِی و با شرکت در فرآیند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Bug Bash برای کاربران اینسایدر کشف کرده است. مایکروسافت دیروز با راه اندازی باگ بَش، کاربران اینسایدر را به چالشی دعوت کرده که امیدوار است به کشف و رفع باگ های ویندوز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۱۰ منجر شوند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اما همانطور که دیروز به اطلاع تان رساندیم، یکی از همین چالش ها (که مایکروسافت نام شان را کوئست گذاشته) جزئیاتی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در مورد وجود حالت S در نسخه بعدی ویندوز فاش کرد و حالا آقای هِی در چالشی دیگر توانسته که به شواهدی در مورد اسم Spring Creators برسد که در تصویر بالا آن را مشاهده می کنید.

با این وجود، مایکروسافت هنوز رسما به این موضوع واکنشی نشان نداده و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - احتمالا انتشار جزئیات بیشتر را به آینده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و برگزاری یک رویداد برای نمایش قابلیت های جدید ویندوز موکول کرده است. بنابراین تا روشن شدن موضوع، باید فعلا منتظر بمانیم.

جالب است بدانید که ساعاتی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بعد از عنوان شدن نام - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Spring Creators در منابع خبری، مایکروسافت این اسم را از کوئست های خود حذف - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرده و آن را با «آپدیت R4» یا همان رداستون چهار جایگزین کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone