🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36945.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات منتسب به موبایل نوکیا 7 پلاس منتشر شد؛ دوربین دوگانه و اسنپدراگون 660

کمپانی فنلاندی HMD Global پیش از این اعلام کرده بود که برای رویداد کنگره جهانی پیش رو (MWC 2018) که در اسفند سال جاری برگزار می شود، قصد رونمایی از محصول شگفت انگیزی را دارد. ...

کمپانی فنلاندی HMD Global پیش از این اعلام کرده بود که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای رویداد کنگره جهانی پیش رو (MWC 2018) که در اسفند سال جاری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برگزار می شود، قصد رونمایی از محصول شگفت انگیزی را دارد. انتظار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - می رود در این رویداد مدل بهینه شده ای از موبایل میان رده نوکیا 7 معرفی شود؛ موبایلی که حالا اطلاعاتی از مشخصاتی منتسب به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن با نام احتمالی نوکیا 7 پلاس به بیرون درز کرده است.

از آنجایی که در اکتبر سال 2017 نوکیا 7 تنها برای بازار چین معرفی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شده بود، انتظار می رود نسخه بین المللی که قرار است معرفی شود نوکیا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - 7 پلاس باشد. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از منابع چینی منتشر شده این موبایل از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن 12 و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - 13 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 2 برابری) و لنز ساخت شرکت معتبر کارل زایس بهره می برد.

همچنین 4 گیکابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده و به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظر می رسد تنها بخشی از آن که توانایی رقابت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - با تلفن های هوشمند پرچمدار را ندارد، چیپست اسنپدراگون 660 باشد که البته برای یک میان رده بسیار خوب است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان

دوربین جلویی از لنزی بهره می برد که توسط کارل زایس ساخته شده و رزولوشنی 16 مگاپیکسلی دارد. نمایشگر این موبایل نیز 6 اینچی با نسبت 18 به 9 و با رزولوشن 2160 در 1080 است و شیشه گوریلا گلس برای محافظت از آن در نظر گرفته شده. همچنین درگاه USB-C با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع برای آن در نظر گرفته شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

بنا بر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - این اطلاعات قرار است نوکیا 7 پلاس با اندروید 8.0 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به بازار عرضه شود. البته در نهایت اطلاعاتی که از این منبع چینی به دست آمده کاملاً مورد تأیید نیست (البته رد هم نشده). احتمالاً در روزهای آتی تا پیش از معرفی نوکیا 7 پلاس، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

رویداد HMD Global که این کمپانی آن را شگفت انگیز خوانده قرار است در 6 اسفند ماه دقیقاً یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بندرترکمن استان گلستان - روز پیش از شروع رسمی رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 در بارسلون اسپانیا برگزار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone