🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36944.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تسلا بزرگترین نیروگاه برق مجازی دنیا را در استرالیا می سازد

مقامات ایالت جنوبی استرالیا اعلام کرده اند که قرار است با همکاری تسلا شبکه های از هزاران خانه که از طریق پنل های خورشیدی برق رسانی می شوند را تشکیل دهند. در این پروژه که ...

مقامات ایالت جنوبی استرالیا اعلام کرده اند که قرار است با همکاری تسلا شبکه های از هزاران خانه که از طریق پنل های خورشیدی برق رسانی می شوند را تشکیل دهند.

در این پروژه که مراحل اولیه پیاده سازی آن به تازگی شروع شده، قرار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است در نهایت 50 هزار خانه از طریق پنل های خورشیدی ساخت تسلا و باتری های خانگی «PowerWall» ایجاد شوند تا به گفته «جِی ویتِریل»، نخست وزیر ایالت جنوبی استرالیا «بزرگترین نیروگاه برق مجازی دنیا» ساخته شود. ویتریل در این مورد افزوده:

«طرح انرژی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ما به معنی این است که در زمینه انرژی های تجدید پذیر پیشتاز می شویم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و اکنون متکی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بودن خانه ها بر خود - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - (از حیث انرژی) را ساده تر کرده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ایم».

او در ادامه گفته که از خانه های شهروندان به عنوان راهی برای تولید انرژی برای شبکه (برق) استرالیای جنوبی استفاده می شود. به این ترتیب با مشارکت خانوارها میزان زیادی در قبوض انرژی صرفه جویی می شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اکنون نصب پنل های خورشیدی و پک های باتری Powerwall تسلا در 1100 خانه آغاز شده و 24 هزار خانه دیگر نیز در آینده تجهیز خواهند شد. در نهایت قرار است در 4 سال آینده 50 هزار خانه به این تکنولوژی مجهز شوند.

در این صورت این تجهیزات قادر خواهند بود انرژی برقی به اندازه نیروگاه های مبتنی بر توربین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های گازی یا ذغال سنگ تولید کنند. بر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اساس ادعای تسلا این فناوری در نهایت می تواند 250 مگاوات ساعت از طریق انرژی خورشیدی و 650 مگاوات ساعت از طریق برق ذخیره شده در باتری ها را فراهم نماید. انرژی مازاد نیز برای مصرف در شب، در باتری ها ذخیره می شوند.

نصب این تجهیزات هیچ هزینه ای برای مالکان خانه ها ندارد

مسئله مهم این است که نصب این تجهیزات هیچ هزینه ای برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صاحبان خانه ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ندارد. در واقع هزینه این طرح از طریق تزریق چند میلیون دلار بودجه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و نیز وام های حاصل از بودجه تخصیص داده شده برای انرژی های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تجدید پذیری که از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مالیات دهندگان دریافت می شود، تأمین می گردد. در آینده قرار است بودجه این طرح از طریق فروش مازاد انرژی تولید شده توسط شبکه برق مذکور تأمین شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

همین الان هم بزرگترین باتری جهان در ایالت استرالیای جنوبی نصب شده؛ باتری هایی که توسط کمپانی ایلان ماسک، تسلا در عرض 100 روز ساخته شده و می تواند با ذخیره سازی خروجی برق تولیدی نیروگاه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بادی «Hornsdale» پایداری شبکه را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جهت تامین برق برای بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی تضمین نماید.

همچنین برخی از کشورهای دیگر از جمله آفریقای جنوبی نیز به دنبال بهره بردن از فناوری تولید برق از انرژی خورشیدی برای رفع مشکل دائمی کمبود برق خود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone