🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36947.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آزادی مشروط لی جائه یونگ و کاهش حکم زندان وی از ۵ به ۲.۵ سال

چند ماه پیش بود که لی جائه یونگ وارث سامسونگ به خاطر اتهاماتی نظیر پرداخت رشوه و اختلاس به پنج سال زندان محکوم شد با این حال اما صبح امروز یک دادگاه عالی در کره جنوبی ...

چند ماه پیش بود که لی جائه یونگ وارث سامسونگ به خاطر اتهاماتی نظیر پرداخت رشوه و اختلاس به پنج سال زندان محکوم شد با این حال اما صبح امروز یک دادگاه عالی در کره جنوبی حکم وی را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به مدت چهار ماه حالت تعلیق در آورد. طبق گزارشی که بلومبرگ در همین رابطه منتشر کرده است پیش از تعلیق قرار زندان آقای لی حکم حبس وی از پنج سال به دو سال و نیم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاهش یافته است.

لی که از زمان حمله قلبی پدرش در سال ۲۰۱۴ میلادی مدیریت شرکت خوشه ای سامسونگ را بر عهده داشته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در ابتدای امر به ۱۲ سال زندان محکوم شد اما - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بعد از دادرسی ها حکم وی به پنج سال کاهش یافت. پرونده وی نیز بخشی از یک رسوایی فساد مالی است که به برکناری پارک گون هه رئیس جمهور این کشور منتهی شد.

آقای لی ۴ ماه آزادی مشروط از دادگاه گرفته است

دادگاه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مرکزی سئول ماه گذشته آقای لی را به پرداخت رشوه، نقض عهد و اختلاس محکوم کرد و اعلام نمود که وی تاکنون ۶.۶ میلیون دلار به چوی سون سیل دوست پارک گون هه رئیس جمهوری این کشور رشوه داده است. این دادگاه همچنین آقای لی را به ۵.۶۷ میلیون دلار اختلاس محکوم کرد.

البته نایب رئیس هیئت مدیره سامسونگ یعنی آقای لی همواره این اتهامات را در دادگاه رد کرده است. وکیل مدافع وی Wu-cheol Song نیز در این باره به سایت Cnet گفته است:

من به عنوان یک فرد حرفه ای در عرصه حقوقی نمی توانم هیچ بخشی از اتهامات دادگاه بدوی را بپذیرم.

آزادی وی کمتر از یک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هفته بعد از انتشار گزارش عملکرد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مالی بسیار خوب سامسونگ در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاده است. طبق این گزارش شرکت مورد بحث سال قبل سود عملیاتی ۵۰ میلیارد دلاری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را به ثبت رساند که به مراتب از سود ۲۷ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۱۶ بیشتر است.

البته سامسونگ اعلام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این رشد تا حدود زیادی به خاطر موفقیت واحد قطعه سازی آن و به خصوص کارت های حافظه مورد استفاده در سرورها و دستگاه های موبایلی است. در عین حال عرضه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نمایشگرهای اولد این شرکت نیز به خاطر قراردادهای سامسونگ با اپل (برای تامین نمایشگر ایفون 10) نیز در این مساله دخیل بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone