تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37269.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اگزینوس گلکسی اس 9 پلاس در سایت گیک بنچ رویت شد

اخیراً مشخصاتی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی 9 در سایت گیک‌بنچ منتشر شده است. حال نوبت به آن رسیده که موبایل گلکسی اس 9 پلاس توجه همگان را به خود جلب کند. اکنون مدلی که ...

اخیراً مشخصاتی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی 9 در سایت گیک‌بنچ منتشر شده است. حال نوبت به آن رسیده که موبایل گلکسی اس 9 پلاس توجه همگان را به خود جلب کند. اکنون مدلی که از چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند، در سایت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گیک بنچ رویت شده و از تعبیه شدن ۶ گیگابایت رم و اندروید اوریو در آن خبر می‌دهد.

این مدل موفق شده در تست تک هسته ای و چند هسته‌ای وبسایت گیک‌بنچ به ترتیب امتیاز ۳۷۷۳ و ۹۰۲۴را کسب کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

این مدل توانسته بردار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کوچکترش را که از همین چیپست یعنی اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می‌برد، شکست دهد اما تفاوت میان امتیازشان آن قدر زیاد نیست. پیش از این مدل گلکسی اس 9 توانسته بود امتیاز ۳۶۴۸ و ۸۸۹۴ را به ترتیب در بخش‌های تک هسته ای و چند هسته‌ای کسب کند. این مطلب بدین معنی است که مدل پلاس این پرچمدار تقریباً ۱۲۰ نمره بیشتر بدست آورده است.

ممکن است نمرات بهتر مدل پلاس به دلیل برخورداری از میزان بیشتر حافظه‌ی رم صورت گرفته باشد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چرا که این مدل از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد، درحالی‌ که این ویژگی در مدل گلکسی اس 9 تنها ۴ گیگابایت است. این در حالی است که هر دوی گجت‌ها از یک نمایشگر +QHD سوپر AMOLED بهره می‌برند که مسلماً اندازه‌های متفاوتی دارند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

هرچند برتری نسخه پلاس پرچمدار امسال سامسونگ نسبت به نسخه معمولی آن فقط - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در ابعاد نمایشگر نخواهد بود، بلکه این محصول از لحاظ ویژگی‌های سخت افزاری نیز نسبت به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برادر کوچکتر خود برتری خواهد داشت.

جالب ترین ویژگی هایی که برای ماژول دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی دوربین گلکسی S9 پلاس ذکر شده مربوط به قابلیت تغییر گشادگی لنز آن در محدوده f/1.5 تا f/2.4 است. به خصوص که امکان انتخاب مقدار دلخواه برای کاربر نیز وجود دارد.

این موبایل‌ها قرار است تا ۴ روز آینده در کنگره جهانی موبایل واقع در بارسلون رونمایی شوند و اگر به شنیده‌های قبلی استناد کنیم می‌بایست انتظار عرضه سراسری دو پرچمدار سال ۲۰۱۸ کره ای ها را از روز ۱۷ اسفند داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone