تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37270.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آرکاس از اولین اسکوتر اندرویدی دنیا رونمایی کرد

کمپانی فرانسوی «آرکاس» که سابقه تولید محصولات مختلفی از موبایل و ساعت گرفته تا پهپاد را در کارنامه دارد، اخیرا وارد عرصه اسکوتر شده و حالا با معرفی اولین نمونه اندرویدی دنیا توانایی های خود ...

کمپانی فرانسوی «آرکاس» که سابقه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - تولید محصولات مختلفی از موبایل و ساعت گرفته تا پهپاد را در کارنامه دارد، اخیرا وارد عرصه اسکوتر شده و حالا با معرفی اولین نمونه اندرویدی دنیا توانایی های خود را در این زمینه به نمایش گذاشته است.

این محصول که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - «Citee Connect» نام گرفته داشبوردی مالتی مدیا دارد که تمام قابلیت های یک تلفن هوشمند را در خود جای داده و در عین حال در برابر ضربات و شرایط جوی نامساعد نیز مقاوم است.

این داشبورد روی فرمان قرار دارد و به نمایشگری 5 اینچی ،پردازنده چهار هسته ای، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندرانآرکاس اندروید اوریو و اتصال 3G را نیز برای این اسکوتر فراهم کرده اما مشخص نکرده که این داشبورد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - چه کاربردهایی دارد، با این حال در تصویر منتشر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - شده نقشه گوگل به چشم می خورد که به قابلیت های ناوبری از قبیل سرعت فعلی، مسافت طی شده، سطح باتری و غیره اشاره دارد.

این کمپانی اپلیکیشن ویژه ای نیز طراحی کرده که با Citee Connect همگام سازی شده و امکان قفل کردن آن از طریق اسمارت فون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - را فراهم می سازد.

از دیگر مشخصات این اسکوتر می توان به بدنه آلومینیومی، تایرهای 8.5 اینچی مقاوم در برابر پنچری، موتور 250 واتی و باتری با ظرفیت 36 وات اشاره کرد که از طریق ترمز گرفتن نیز تا سقف 15 درصد شارژ می شود. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندرانCitee Connect تنها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - 12 کیلوگرم وزن داشته و می تواند 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند، سرعت آن  نیز بسته به سیستم بازایابی انرژی بین 22 تا 25 کیلومتر در ساعت متغیر خواهد بود.

کمپانی فرانسوی در کنگره جهانی موبایل 2018 این اسکوتر را در معرض نمایش گذاشته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - و در بهار سال آتی با قیمت 399 یورو آن را پیش فروش می کند. این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - در حالی است که در فصل تابستان و با عرضه مستقیم Citee Connect به بازار، این قیمت به 499 دلار افزایش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone