تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16978.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نایب رئیس سامسونگ با یک گوشی ناشناخته رویت شد: نمونه اولیه گوشی رول‌شونده؟

به تازگی نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده که می‌تواند اولین گوشی رول‌شونده این برند کره‌ای باشد. از مدت‌ها قبل ...

به تازگی نایب رئیس سامسونگ، «لی جائه-یونگ» با یک گوشی جدید در مرکز تحقیق و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - توسعه این کمپانی در سئول حضور پیدا کرده که می‌تواند اولین گوشی رول‌شونده این برند کره‌ای باشد.

از مدت‌ها قبل شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - درباره - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - گوشی رول‌شونده سامسونگ بوده‌ایم و این کمپانی پتنت‌های زیادی برای نسل آینده گوشی‌های خود به ثبت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - رسانده که آن‌ها را با نمایشگر گسترش‌پذیر نشان می‌دهد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - که سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 نمونه اولین چنین محصولی را به شمار محدودی از افراد نشان داده و مدل تجاری آن سال آینده میلادی از راه می‌رسد.

به نظر می‌رسد دستگاهی که در اختیار نایب رئیس سامسونگ قرار دارد، نمونه اولیه همین گوشی رول‌شونده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - باشد. این دستگاه ضخامت کمتری در مقایسه با گلکسی زد فولد ۲ و زد فلیپ دارد که همین ویژگی باعث شده بسیاری آن را نمونه اولیه نسل آینده گوشی‌های سامسونگ بدانند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران

علاوه بر این کمپانی کره‌‌ای، شرکت‌های دیگری نیز در حال کار روی گوشی‌های گستر‌ش‌پذیر هستند. TCL اخیرا نمونه اولیه گوشی رول‌شونده خود را به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - نمایش گذاشته، ال جی احتمالا سال ۲۰۲۱ چنین محصولی را وارد بازار می‌کند و اوپو نیز اخیرا پتنت مربوط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - به یک گوشی با نمایشگر گسترش‌پذیر را به ثبت رسانده است.

در تصویر اخیر نمی‌توانیم به اطلاعات زیادی درباره گوشی رول‌شونده سامسونگ دست پیدا کنیم، با این حال شایعات در گذشته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - به ساخت پنل انعطاف‌پذیر آن به وسیله پلاستیک اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود این گوشی ۶ اینچی به یک تبلت ۸ اینچی تبدیل شود.

گوشی‌های رول‌شونده با مشکلات نمایشگرهای تاشو دست و پنجه نرم نمی‌کنند و به گفته ال جی، این نوع صفحه نمایش به عنوان یک فناوری نسل آینده ایده‌آل درنظر گرفته می‌شود.

در حالی که شرکت‌های زیادی در حال توسعه چنین محصولاتی هستند، شاید سامسونگ تصمیم بگیرد پیش از آن‌ها اولین گوشی رول‌شونده خود را وارد بازار کند که همین موضوع می‌تواند ما را با یک محصول نه چندان کامل مانند آنچه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رویان استان مازندران - در گلکسی فولد مشاهده کردیم، روبه‌رو کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone