تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16982.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ پرو با ۱۲۸ امتیاز در رتبه چهارم DXOMark قرار گرفت

DXOMark نتایج بررسی کامل دوربین آیفون 12 پرو را منتشر کرده است. دوربین این گوشی هوشمند با اسکنر لایدار در مجموع موفق به کسب امتیاز 128 شد تا در فهرست پنچ دوربین برتر سایت DXOMark ...

DXOMark نتایج بررسی کامل دوربین آیفون 12 پرو را منتشر کرده است. دوربین این گوشی هوشمند با اسکنر لایدار در مجموع موفق به کسب امتیاز 128 شد تا در فهرست پنچ دوربین برتر سایت DXOMark قرار گیرد.

در حالت عکاسی، دوربین آیفون 12 پرو عملکرد خوبی از نظر فوکوس خودکار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - از خود نشان داد و عملکردی سریع و دقیق در شرایط نور محیطی مختلف داشت.

براساس آزمایش‌های DXOMark ، این گوشی هوشمند در تست عکاسی امتیاز 135 و در تست تصویربرداری ویدیویی موفق به کسب امتیاز 112 شده است. نتایج نشان می‌دهد که آیفون 12 پرو در تست بررسی از نظر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - بزرگنمایی امتیاز بالایی کسب کرده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان

 

براساس جدول رتبه بندی DXOMark، هواوی میت 40 پرو با کسب امتیاز 136 صدرنشین، شیائومی می 10 الترا با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - امتیاز 133 دررتبه دوم، هواوی P40 پرو با امتیاز 132 در جایگاه سوم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - قرار دارند.

در این رتبه‌بندی آیفون 12 پرو با کسب امتیاز 128 درکنار شیائومی می 10 پرو با 128 قرار دارد. گوشی‌های هوشمند ویوو X50 پرو پلاس با امتیاز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - 127، اوپو فایند X2 پرو با امتیاز 126 و سامسونگ گلکسی S20 الترا 5G نیز با امتیاز 126 قرار گرفته‌اند.

در بین ده گوشی هوشمندی که در DXOMark رتبه‌های نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌‌اند، هواوی 30 پرو پلاس با امتیاز 125 و آیفون 11 پرو مکس با امتیاز 124 دیده می‌شود.

 

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان

این گوشی هوشمند در پیش نمایش تصویر نیز نمره خوبی کسب کرد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - و پیش نمایش آن نسبت به بسیاری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - از گوشی‌های پیشرفته به تصویر نهایی نزدیک‌تر بود.

در تنظیمات نوردهی نیز عملگرد خوبی از خود نشان داد؛ اما با توجه به محدودیت‌هایی در داینامیک رنج، تصویر با کیفیتی در شرایط - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - سایه و نور نتوانست به نمایش بگذارد. در فضای داخلی رندر رنگ‌ها را با دقت خوبی انجام می‌دهد اما گاهی در فضای باز ته‌رنگ‌هایی در تصاویر دیده می‌شود.

دوربین جزئیات خوب تصویر را نشان می‌دهد؛ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - اما در محیط‌های با نور بسیار کم چه در فضای داخلی چه فضای بیرون، تصاویر نویزداری را ارائه می‌دهد.

گوشی‌های سری آیفون 12، علاوه بر بهره‌مندی از دوربین‌های عریض، تله فوتو و فوق عریض، برای نخستین بار از ماژول دوربین سه بعدی لایدار بهره می‌برند.

دوربین لایدار در تشخیص سریع‌تر اجسام کمک می‌کند که برای کاربرد در واقعیت افزوده بسیار مناسب خواهد بود. اپل در جریان رویداد رونمایی آیفون‌های جدید اعلام کرد که نسخه‌های پرو آیفون پرو از دوربین لایدار برای فوکوس بهتر در محیط‌های با نور کم البته با 6 برابر سرعت بیشتر استفاده می‌کنند.

حسگر دوربین عریض آیفون 12 پرو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - مانند نسل قبلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 است که باعث می‌شود 27 درصد نور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - بیشتر وارد حسگر شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان

دوربین لایدار همچنین امکان ثبت تصاویر پرتره و تفکیک بهتر سوژه از پس زمینه عکس را در حالت شب نیز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع باید گفت دوربین‌های عریض و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - فوق عریض در آیفون‌های جدید اپل امکان استفاده از حالت شب را نیز فراهم می‌کنند.

آیفون 12 پرو مجهز به فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel است که باعث می‌شود تمامی پیکسل‌های روی حسگر برای فوکوس کردن روی سوژه مورد استفاده قرار گیرند.

آیفون 12 پرو با بدنه شیشه‌ای با فریم استیل، نمایشگر 6.1 اینچی سوپر رتینا XDR با پنل اولد، چیپست اپل A14 بایونیک، بهره مندی از 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی توانسته است با دوربین اصلی 3 گانه 12 مگاپیکسلی + اسکنر لایدار، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - در کنار باتری 2815 میلی‌آمپر ساعتی در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر زرین شهر استان اصفهان - DXOMark چنین امتیازی را از آن خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone