تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16980.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اوبر احتمالا واحد خودران خود را به استارتاپ Aurora می‌فروشد

بر اساس برخی گزارش‌ها اوبر در حال مذاکره با استارتاپ Aurora Innovation برای فروش واحد اتومبیل خودران خود به آن است. به گزارش رویترز، اوبر می‌خواهد واحد اتومبیل خودران خود را که UberATG نام دارد به ...

بر اساس برخی گزارش‌ها اوبر در حال مذاکره با استارتاپ Aurora Innovation برای فروش واحد اتومبیل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - خودران خود به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - آن است.

به گزارش رویترز، اوبر می‌خواهد واحد اتومبیل خودران خود را که UberATG نام دارد به استارتاپی به نام Aurora Innovation بفروشد. این واحد اخیراً ۷.۲۵ میلیارد دلار ارزش گذاری شد. آنطور که در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - گزارش آمده مذاکرات همچنان ادامه داشته و قرارداد نهایی نشده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان  استان خراسان

واحد اتومبیل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - خودران اوبر در سال‌های اخیر با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است. اسفند ماه سال ۹۶ یکی از اتومبیل‌های خودران اوبر سبب مرگ یک عابر پیاده در ایالت آریزونا آمریکا شد و اولین تصادف منجر به فوت توسط یک اتومبیل خودران را رقم زد. مقامات فدرال آمریکا راننده ناظر پشت فرمان و ایالت آریزونا را در این تصادف مقصر دانستند. این تصادف آزمایش اتومبیل‌های خودران اوبر در شهر «تمپی» در ایالت آریزوان را متوقف کرد، اما اوبر آزمایشات را در شهر «پیتسبورگ» ایالت پنسیلوانیا و مقر UberATG شروع کرد.

UberATG به اتهام استفاده غیرقانونی از برخی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - فناوری‌ها و اسرار تجاری تکنولوژی خودران درگیر پرونده حقوقی با رقیب خود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - ویمو هم بود. این پرونده بهمن ۹۶ با موافقت اوبر به پرداخت ۲۴۵ میلیون دلار به گوگل بسته شد.

وضعیت درآمدزایی واحد خودران اوبر نیز مطلوب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - نبوده است. گزارش مالی اوبر برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد واحد خودران این شرکت ۲۵ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - میلیون دلار درآمد کسب کرده ولی بازار خودران در مجموع زیان خالص ۳۰۳ میلیون دلاری را در نه ماهه سال ۲۰۲۰ (ژانویه تا سپتامبر) تجربه کرده که عمدتاً به خاطر شیوع - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - ویروس کرونا بوده است.

استارتاپ Aurora سال ۲۰۱۷ توسط یکی از مهندسین ارشد پروژه خودران گوگل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خراسان استان خراسان - تأسیس شد. تمرکز اصلی این استارتاپ توسعه فناوری خودران برای خودروهای سنگین بوده و به تازگی ۲.۵ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone