تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16983.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

DxOMark: آیفون ۱۲ پرو مکس بهترین دوربین را میان گوشی‌های اپل دارد

سایت DxOMark پس از بررسی دوربین آیفون ۱۲ پرو، این بار به سراغ برادر بزرگتر آن یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس رفته و به آن امتیاز ۱۳۰ داده است. دوربین بزرگترین پرچمدار اپل در مقایسه ...

سایت DxOMark پس از بررسی دوربین آیفون ۱۲ پرو، این بار به سراغ برادر بزرگتر آن یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس رفته و به آن امتیاز ۱۳۰ داده است.

دوربین بزرگترین پرچمدار اپل در مقایسه با برادرش تفاوت‌هایی در زمینه دوربین عریض، قابلیت زوم اپتیکال و لرزشگیر اپتیکال دارد که همین موارد باعث شده بالاتر از آیفون ۱۲ پرو با امتیاز ۱۲۸ قرار بگیرد و پس از گوشی‌های هواوی میت ۴۰ پرو، شیائومی می ۱۰ اولترا و هواوی P40 پرو در مقام چهارم به چشم می‌خورد و نتوانسته از پرچمدارهای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - هواوی عبور کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس

آیفون ۱۲ پرو مکس در زمینه عکاسی به امتیاز ۱۳۸ دست پیدا کرده و در زمینه زوم نیز امتیاز ۶۸ را بدست آورده است. DxOMark در بخش فیلمبرداری به این دستگاه امتیاز ۱۱۳ داده. آیفون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - ۱۲ پرو در این بخش‌ها به ترتیب امتیاز ۱۳۵، ۶۶ و ۱۱۲ را بدست آورده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس

طبق اعلام DxOMark، دوربین این گوشی هوشمند در بخش فوکوس خودکار عملکرد سریع و دقیقی دارد و همچنین در شرایط نوری مناسب، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - جزئیات بالایی در تصاویر آن به چشم می‌خورند. سیستم لرزشگیر اپتیکال این دستگاه در زمینه فیلمبرداری عملکرد مناسبی دارد و در حالی که ویدیوهای آن داینامیک رنج مناسبی دارند، در تصاویر داینامیک رنج محدود است.

تصاویر دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس دارای نویز است که در شرایط نوری ضعیف میزان آن افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، رنگ‌ها در زمان عکاسی HDR - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - نیز غیرطبیعی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - هستند.

بر اساس بررسی صورت گرفته، بزرگترین گوشی اپل به بهترین دوربین در دنیای گوشی‌های هوشمند مجهز نشده با این حال عملکرد بهتری در تمام زمینه‌ها نسبت به نسل قبلی خود دارد. سنسور مورد استفاده در این دستگاه ابعاد بزرگی دارد و تصاویر زیبایی می‌گیرد، اما همچنان نمی‌تواند بهترین باشد.

انتظار می‌رود اپل در آینده با ارائه بروزرسانی عملکرد دوربین این گوشی هوشمند را بهبود دهد و همچنین به آن‌ فرمت ProRAW موجود در بتای توسعه‌دهندگان iOS - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - 14.3 را اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone