تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16976.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

‌جهرمی: فیلترینگ عامل اصلی افت کیفیت اینترنت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد حال شبکه اینترنت کشور به صورت عمومی خوب است، اما فیلترینگ تاثیر منفی بر کیفیت آن دارد. «محمدجواد آذری جهرمی» در گفتگو با ایرنا تاکید کرده شاخص‌های کیفی ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد حال شبکه اینترنت کشور به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - صورت عمومی خوب است، اما فیلترینگ تاثیر منفی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - بر کیفیت آن دارد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در گفتگو با ایرنا تاکید کرده شاخص‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - کیفی عمومی اینترنت کشور نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - شرایط شبکه در بسیاری از نقاط مطلوب و در چند استان، پایین‌تر از انتظار است. او می‌گوید عدم مطلوبیت در برخی نقاط تراکم پایین سایت‌های آنتن‌دهی است: «شبکه مخابرات ایران ظرفیت انتقال مناسب - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - را برای اپراتورها فراهم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - نمی‌کند تا آن‌ها بتوانند خدمات مناسبی به کاربران خود در نقاط مختلف کشور ارائه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - دهند.»

به گفته جهرمی، وزارت ارتباطات مشکلات مربوط به کیفیت اینترنت را بررسی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - کرده و متوجه شده که «مشکل اصلی فیلترینگ و اثر سویی است که این اتفاق بر تجربه کاربری می‌گذارد.» به گفته جهرمی روشن کردن فیلترشکن‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - باعث می‌شود استفاده از سرویس‌های داخلی علاوه بر هزینه زیاد با کندی سرعت و عملکرد روبه‌رو شوند: «همین مسئله کیفیت اینترنت را خراب می‌کند. عمده شکایتی که از کندی ارتباط - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - به ما ارسال می‌شود ناشی از تاثیر سو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - فیلترینگ بر کیفیت اینترنت است.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان

آذری جهرمی اظهار داشته که تمام مشکل بر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - سر این مساله نیست و در برخی از استان‌ها مانند مناطقی از کرمان و سیستان بلوچستان، مشکل اینترنت به دلیل محدود بودن ظرفیت انتقال مخابرات است: «این افت کیفیت در مناطقی از استان تهران هم گزارش می‌شود که دلیل آن بیشتر به عدم اجازه شهرداری برای احداث سایت جدید توسط اپراتورها برمی‌گردد. در واقع باید بگویم مناطقی از تهران به دلیل متراکم بودن نیاز به احداث سایت بیشتر دارند، اما عدم صدور مجوز برای احداث سایت، کیفیت اینترنت را با چالش روبه‌رو می‌کند. هنوز برای این مسئله راه‌حلی اندیشیده نشده است.»

کیفیت پایین اینترنت مسئله‌ای است که معمولاً در اعتراض به وزارت ارتباطات از زبان شهروندان می‌شنویم. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان که این روزها مشغول آموزش آنلاین هستند با این چالش دست و پنجه نرم می‌کنند و یا گیمرهای بازی‌های رایانه‌ای از مشکلات عدم ثبات اینترنت گلایه دارند. همچنین کسب‌وکارهای اینترنتی و حتی کاربرانی که روزانه دقایقی را در شبکه‌های مجازی می‌گذرانند، اغلب کیفیت اینترنت را در برخی ساعات مطلوب نمی‌دانند.

 تازه‌ترین گزارشی که سازمان تنظیم مقررات و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - ارتباطات رادیویی نیز نشان می‌دهد جهشی که در بالا بردن پوشش‌دهی اینترنت در کشور داشتیم از نظر کمی جهش مناسبی بوده، اما - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کردستان استان کردستان - از نظر کیفیت هنوز نتوانسته تجربه دل‌نشینی را نصیب کاربران کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone