تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16977.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انگلستان به دنبال بهره‌برداری از انرژی خورشیدی مبتنی بر فضا است

انگلستان به دنبال روانه کردن انرژی خورشیدی سرگردان در فضا به طرف زمین و بهره‌برداری از آن به عنوان یک منبع انرژی پاک است. ایده بهره‌برداری از انرژی خورشیدی در فضا بیش از نیم قرن ...

انگلستان به دنبال روانه کردن انرژی خورشیدی سرگردان در فضا به طرف زمین و بهره‌برداری از آن به عنوان یک منبع انرژی پاک است.

ایده بهره‌برداری از انرژی خورشیدی در فضا بیش از نیم قرن پیش برای اولین بار توسط «آیزاک آسیموف» نویسنده کتاب‌های علمی-تخیلی مطرح شد و حال دولت و آژانس فضایی انگلستان می‌خواهند این رویا را به واقعیت تبدیل کنند.

در این ایده ایستگاه‌های انرژی خورشیدی مبتنی بر فضا (SBSP) نورهای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ساطع شده از خورشید را که هرگز به زمین نمی‌رسند جذب کرده و آن‌ها را برای استفاده در شبکه برق - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از طریق لیزر به سمت زمین می‌تابانند. آژانس فضایی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - انگلستان می‌گوید در این روش انرژی را به هر نقطه‌ای از زمین به استثنای قطب‌های آن می‌توان رساند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

دولت انگلستان تحقیقات در مورد امکان بهره‌برداری از انرژی خورشیدی مبتنی بر فضا را بر عهده یک شرکت مشاوره‌ای به نام Frazer-Nash گذاشته تا اثربخشی ایستگاه‌ها، مهندسی و امکان فراهم‌آوری انرژی ارزان قیمت‌تر برای مصرف کنندگان را بررسی کند.

Frazer-Nash می‌گوید برای تحقیق در مورد انرژی خورشیدی مبتنی بر فضا از متخصصین مطرح و باسابقه صنعت و هم چنین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شرکت Oxford Economics که سابقه قابل توجهی در این حوزه دارد استفاده می‌کند. آنطور که در گزارش آمده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دولت انگلستان حاضر است برای کاهش گرمایش جهانی در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «ایده‌های رادیکال» و بلندپروازانه سرمایه گذاری کند.

«آماندا سالووی» (Amanda Solloway) وزیر علوم انگلستان معتقد است سیستم انرژی خورشیدی مبتنی بر فضا می‌تواند انرژی همه مردم دنیا حتی کشورهای سردسیر اروپایی و روسیه که آفتاب کمی دریافت می‌کنند را تأمین کند. وی افزود انرژی خورشیدی مبتنی بر فضا در حال حاضر مخاطب را یاد فیلم‌های علمی-تخیلی می‌اندازد، ولی می‌تواند به یک منبع انرژی پاک کاملاً جدید برای انگلستان تبدیل شده و به کاهش تصاعدات کربنی و مبارزه با تغییر اقلیم کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone